Toon posts:

[MacBook Pro] Just some quistions from a beginner

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Verwijderd

Topicstarter
De naam verklapt het al, sinds amper twee weken heb ik mij overgegeven aan Apple. Niet op de laatste plaats om het strakke design, maar ook omdat ik eens iets anders wilden proberen dan het oude vertrouwde MS.

Toch zijn er, logisch gezien, een aantal vragen waar ik nog geen antwoorden op kan vinden.

1. Waar is mijn DEL toets gebleven?
2. Waar is de rechtermuisknop met het toutchpad gebleven?
3. Hoe kan het dat ik toch wel regelmatig mijn MacBook Pro met de ' power' knop uit dien te zetten omdat alles vastloopt, op willekeurige tijdstippen?
4. Hoe kan het dat het al een aantal keer is voorgevallen dat de MacBook Pro na het ontwaken uit de sluimerstand of in VMware OF gewoon een grafische error geeft? Dit resulteert in diverse zw strepen over het beeld.

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11-2025
1. Apple + Backspace of in tekst met FN + Backspace
2. Ctrl + Click of in uw systeemvoorkeuren instellen dat met 2 vingers tappen op uw touchpad als rechtermuisklik wordt geïnterpreteerd.
3. Problemen met het ramgeheugen of slechte software geïnstalleerd (Logitech Control Center?), over het algemeen heb ik geen vastlopers met mijn systeem. Soms wel eens softwarecrashes, bij het ene programma al meer dan bij het andere.
4. Ook wel eens last van gehad, Leopard is nog een vrij nieuw OS en zit blijkbaar nog met een paar bugs op dat vlak. Of het moet aan je hardware liggen.

En ik moet zeggen dat je de antwoorden op die eerste 2 vragen toch echt wel héél gemakkelijk zelf had kunnen vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Zero Grav op 07-05-2008 19:34 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het antwoord op de eerst twee vragen kun je ook vinden in de handleiding, pagina 28-29. Voor het antwoord op je laatste twee vragen kun je beter of terug gaan naar de winkel, of een apart topic aanmaken. Op de manier waarop je het nu stelt is het gissen wat nu precies het probleem is en wat de mogelijk oplossing zijn. Dit topic gaat daarom op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.