Philips komt in Azië met een nieuwe telefoon, de Xenium X800.
Mocht je zo'n soort telefoons van Philips in bezit hebben dan hoor ik dat graag. En als je hem zelfs in Azië hebt laten overschepen post dan even je ervaringen daarmee. Ik was zelf geïnteresseerd in de S900 maar daar heb ik geen werk van gemaakt, misschien dat deze telefoon meer kans van slagen heeft om hier op mijn bureau te belanden.
Details:
Er zijn nog geen officiële specificaties bekend, maar de geruchten doen vermoeden dat de telefoon de beschikking heeft over;
Een door Philips (Sangfei?) nieuw ontwikkeld platform
- 2.9 inch fullscreen touchdisplay (240x400px, 262k kleuren)
- Portrait en landscape modus
- Tri-band 900 / 1800 / 1900
- GPRS class 10
- Bluetooth met A2DP
- Wifi
- Java MIDP 2.0
-USB
- MicroSD card slot
- Office document support
- FM-radio
- MP3/MPEG4/WAV/AAC speler
- Voice memo recorder
- Organizer
- 2.0MP camera met autofocus
- MP3 beltonen
- Li-Ion batterij
- 850 uur standby
- 8 uur beltijd
Hier een paar plaatjes van de Xenium X800:

Links:
nu.nl
mobilecowboys.nl
softpedia.com
Info Philips Mobile:
Philips Mobile is in 2006(?) overgenomen door Shenzhen Sangfei Consumer Telecommunication Co. Het bedrijf zelf is opgericht in 1996 en maakt onderdeel uit van China Electronics. Op de site van Sangfei zijn enkele telefoons van Philips te vinden.
Note:
Ga niet lopen spammen dat dit weer een iPhone look-a-like is, daar is deze draad niet voor bedoeld.
Post je ervaringen of dergelijke maar ga deze draad niet lopen vervuilen met iPhone gezever tenzij het iets bijdraagt aan deze draad.
Het is echter niet de eerste fullscreen touchdisplay telefoon van Philips. In Azië hebben ze al een keer een andere telefoon laten debuteren namelijk de S900. Deze telefoon heeft het nooit gehaald tot aan Europa. Dit heeft er mee te maken dat Philips zijn GSM afdeling heeft verkocht aan een Aziatisch bedrijf. Daar komen de telefoons wel gewoon onder de naam Philips in de winkels te liggen. Op de foto is Vodafone HK te zien wat impliceert dat deze telefoon door Vodafone Hong Kong gebrand zal zijn.MobileCowboys.nl
Er is bijna geen toestel fabrikant meer die anno 2008 nog geen (full) touchscreen mobieltje in haar assortiment heeft. OK, op 's werelds grootste, Nokia, na dan ;-)
Zie hier de Philips X800, een toestel die in de (Aziatische) winkels zal verschijnen met de naam Xenium e2e. Dit laatste staat voor 'edge to edge' touchscreen.
Zoals alle Philips mobieltjes die de afgelopen 3 jaar geproduceerd zijn is ook deze van Aziatische makelij. Verwacht 'm dus maar niet in onze winkels.
Mocht je zo'n soort telefoons van Philips in bezit hebben dan hoor ik dat graag. En als je hem zelfs in Azië hebt laten overschepen post dan even je ervaringen daarmee. Ik was zelf geïnteresseerd in de S900 maar daar heb ik geen werk van gemaakt, misschien dat deze telefoon meer kans van slagen heeft om hier op mijn bureau te belanden.
Details:
Er zijn nog geen officiële specificaties bekend, maar de geruchten doen vermoeden dat de telefoon de beschikking heeft over;
Een door Philips (Sangfei?) nieuw ontwikkeld platform
- 2.9 inch fullscreen touchdisplay (240x400px, 262k kleuren)
- Portrait en landscape modus
- Tri-band 900 / 1800 / 1900
- GPRS class 10
- Bluetooth met A2DP
- Wifi
- Java MIDP 2.0
-USB
- MicroSD card slot
- Office document support
- FM-radio
- MP3/MPEG4/WAV/AAC speler
- Voice memo recorder
- Organizer
- 2.0MP camera met autofocus
- MP3 beltonen
- Li-Ion batterij
- 850 uur standby
- 8 uur beltijd
Hier een paar plaatjes van de Xenium X800:

Links:
nu.nl
mobilecowboys.nl
softpedia.com
Info Philips Mobile:
Philips Mobile is in 2006(?) overgenomen door Shenzhen Sangfei Consumer Telecommunication Co. Het bedrijf zelf is opgericht in 1996 en maakt onderdeel uit van China Electronics. Op de site van Sangfei zijn enkele telefoons van Philips te vinden.
Note:
Ga niet lopen spammen dat dit weer een iPhone look-a-like is, daar is deze draad niet voor bedoeld.
Post je ervaringen of dergelijke maar ga deze draad niet lopen vervuilen met iPhone gezever tenzij het iets bijdraagt aan deze draad.
[ Voor 32% gewijzigd door Dagg op 26-05-2008 14:55 . Reden: Info toegevoegd ]