Toon posts:

Xbox Live vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ten eerste, ik zag nergens een topic dat betrekking had op consoles dus ik hoop dat ik hier de vraag kan neerleggen. Mijn vraag gaat over Xbox live. Ik en aantal vrienden hebben onlangs GTA 4 aangeschaft, maar nu heeft een vriend van mij problemen met verbinding maken. Het probleem is als volgt:

Hij kon eerst alleen maar als ie in-game zat via de chat, als hij op het dashboard kwam werd de verbinding verbroken. Als ik hem een invite stuur of iemand anders, kan hij ook niet connecten hij zegt dat de room niet gevonden kan worden of dat de room niet meer bestaat.
Zijn verbinding is ADSL, en heeft o.a. draadloos internet maar dit werkt verder (deels) wel.

Nu heeft hij de modem/router er tussenuit gehaalt, en nu krijgt hij wel verbinding, alleen niet bij iedereen. Hij kan bij mij joinen, en ik bij hem, maar bij 5 andere vrienden dus niet en ook niet andersom.

Mijn vraag is dus in het kort, komt dit iemand bekent voor, en heeft iemand een idee wat het probleem is?!

Alvast zeer bedankt.

Gr. Jeroen

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Uhm... Het Xbox 360 ervaringen Topic #48 ? ;)

Even met poorten rommelen moet jouw probleem oplossen..

[ Voor 30% gewijzigd door Michael Knight op 07-05-2008 16:04 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Ja als het zxo simpel was, was het al klaar joh. We hebben echt alle poorten open gezet, plus zo'n belangrijk ding op open of aan gezet (ben de afkorting naam ff kwijt, 3 letters). Plus hij heeft em dus nu rechtstreeks aangesloten :(

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik krijg net door dat het is opgelost. Probleem leek erin te zitten dat ik schijnbaar een "open" connection heb en de andere een "closed" connection heeft. Waarschijnlijk omdat ik de enige ben die geen router er tussen gebruikt. Persoonlijk vind ik het fijner werken om ff de internet kabel van me pc eruit te halen, en die van de doos er in te stoppen. In ieder geval bedankt.

Verwijderd

even met de poorten rommelen moet jouw probleem oplossen dus :p