Hallo,
Het volgende probleem doet zich voor.
Op een mac is een PSD bestand gemaakt met CS3 en vervolgens met entourage (gekoppeld aan exchange) doorgestuurd naar een Gebruiker met een windows laptop en outlook 2003 in dat zelfde netwerk.
Op de pc staat ook Photoshop CS3 de mail komt binnen in outlook en wat me dan al opvalt is dat outlook aangeeft dat de bijlage 63 KB is. Terwijl deze in werkelijkheid rond de 3 mb is.
Als het document geopend word dan komt de melding:
This is Not a valid Photoshop doc
Als de mac de zelfde mail doorstuurd naar een gmail account en vervolgens weer naar de interne account op de computer kan de mail wel geopend worden. Nu staan er 2 bijlages, 1 van 62 kn en 1 van 3.5 mb.
Als de mac de mail naar mij toemailt (extern) dan kan ik de bijlage via outlook 2003 gewoon openen, hoewel ik dan ook alleen de bijlage van 62 kb zie.
Hebben jullie hier een verklaring voor?
SPECS
SBS 2003
Norman SBS Virus control
Pc windows xp i.c.m. Office 2003
Mac G5
ik geloof Tiger, entourage 2004
ZELF GEDAAN:
Norman Exchange plugin verwijderd.
Google
mail testen zie boven.
Verschillende Mac met entourage geprobeerd
verschillende psd bestanden
verschillende ontvangende pc met outlook
Het heeft altijd goed gewerkt en nu opeens niet meer, hebben jullie nog iden?
Het volgende probleem doet zich voor.
Op een mac is een PSD bestand gemaakt met CS3 en vervolgens met entourage (gekoppeld aan exchange) doorgestuurd naar een Gebruiker met een windows laptop en outlook 2003 in dat zelfde netwerk.
Op de pc staat ook Photoshop CS3 de mail komt binnen in outlook en wat me dan al opvalt is dat outlook aangeeft dat de bijlage 63 KB is. Terwijl deze in werkelijkheid rond de 3 mb is.
Als het document geopend word dan komt de melding:
This is Not a valid Photoshop doc
Als de mac de zelfde mail doorstuurd naar een gmail account en vervolgens weer naar de interne account op de computer kan de mail wel geopend worden. Nu staan er 2 bijlages, 1 van 62 kn en 1 van 3.5 mb.
Als de mac de mail naar mij toemailt (extern) dan kan ik de bijlage via outlook 2003 gewoon openen, hoewel ik dan ook alleen de bijlage van 62 kb zie.
Hebben jullie hier een verklaring voor?
SPECS
SBS 2003
Norman SBS Virus control
Pc windows xp i.c.m. Office 2003
Mac G5
ik geloof Tiger, entourage 2004
ZELF GEDAAN:
Norman Exchange plugin verwijderd.
mail testen zie boven.
Verschillende Mac met entourage geprobeerd
verschillende psd bestanden
verschillende ontvangende pc met outlook
Het heeft altijd goed gewerkt en nu opeens niet meer, hebben jullie nog iden?