Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• stook024
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05-2020
Op mijn zakelijke mobiel (nokia 6300) heb ik al mijn contacten compleet ingevoerd. Dwz met naam, toenaam, bijnaam, alle telnummers en emailadressen in hetzelfde contact.

Nu krijg ik een andere mobiel een Samsung (G600) waarschijnlijk.

Ik vraag me af hoe krijg ik al die contacten in het telefoongeheugen van de nieuwe Samsung. Is hier een truukje voor? Ik weet wel dat ik de contacten niet op mijn sim kan kopieren omdat die dan van elk gegeven in het contact een apparte contactpersoon aanmaakt.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43
Als je beide telefoons kan syncen met pc, zou je Jeyo Mobile Companion kunnen gebruiken.
Nokia aansluiten, contacts kopieren naar pc, Samsung aansluiten, contacts kopieren naar Samsung.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• stook024
Kijk das is nog eens een snel antwoord. Kga het meteen downen. Anders suggesties zijn ook nog steeds welkom

• stook024
Ben toch bang dat dat niet gaat werken omdat je daarvoor een windows smarthphone voor nodig hebt...

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 16:57

Illusion

(the art of)

Van je nokia met de meegeleverde kabel+software naar je Outlook.
En dan vanaf Outlook via de meegeleverde kabel+software naar je samsung.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

• Sherlock
  • Laatst online: 23:22

Sherlock

No Shit

Precies, synchroniseren met Outlook kan met beide toestellen, ik doe het momenteel met een Nokia 6230i en een Samsung i600.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• stook024
Sherlock schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:26:
Precies, synchroniseren met Outlook kan met beide toestellen, ik doe het momenteel met een Nokia 6230i en een Samsung i600.
Dat menen jullie toch niet he!? Zo simpel?? hahahaa. Ik zal het proberen! Bedankt voor zover.

• stook024
Mijn hemel het werkt!! In ieder geval van nokia naar Outlook en nu nog straks van Outlook naar de Samsung. Thanks !!!

• Sherlock
  • Laatst online: 23:22

Sherlock

No Shit

En voor de veiligheid kan je een backup maken van al je contacts in het .pst formaat :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Pagina: 1