hallo,
ik heb al ongeveer 1 jaar een 8800GTX in mijn systeem zitten, deze heeft altijd goed gewerkt met de hardware die ik ook 1 jaar geleden heb aangeschaft in mijn systeem.
nu is mijn probleem, sinds gisteren is mijn computer vastgelopen (met artifacts in het scherm) en na een reset blijven de Artifacts in mijn scherm staan.
nu het vage, ik heb de Videokaart in een ander systeem gehangen, en daarin werkte deze zoals het hoorde, daarna heb ik deze weer in mn eigen systeem gebouwd en toen heeft deze ook gewerkt voor ongeveer 15 min daarna hetzelfde probleem als voorheen.
Wat zou er fout kunnen zijn en wat kan ik gaan uitproberen?
Hardware lijst.
Processor
- Core 2 Duo E6550 (@ stock)
Moederbord
- EVGA Nforce 650i Ultra (moederbord)
Videokaart
- XFX 8800GTX (@ stock)
Voeding
- HKC 430 Watt
Geheugen
- 2x 1GB Corsair XMS2
Hard Disk
- 1x 36 GB Raptor
- 1x 250 GB Maxtor
- 1x 160 GB Western Digital
CD/DVD (brander)
- NEC 16x Dual Layer
ik heb al ongeveer 1 jaar een 8800GTX in mijn systeem zitten, deze heeft altijd goed gewerkt met de hardware die ik ook 1 jaar geleden heb aangeschaft in mijn systeem.
nu is mijn probleem, sinds gisteren is mijn computer vastgelopen (met artifacts in het scherm) en na een reset blijven de Artifacts in mijn scherm staan.
nu het vage, ik heb de Videokaart in een ander systeem gehangen, en daarin werkte deze zoals het hoorde, daarna heb ik deze weer in mn eigen systeem gebouwd en toen heeft deze ook gewerkt voor ongeveer 15 min daarna hetzelfde probleem als voorheen.
Wat zou er fout kunnen zijn en wat kan ik gaan uitproberen?
Hardware lijst.
Processor
- Core 2 Duo E6550 (@ stock)
Moederbord
- EVGA Nforce 650i Ultra (moederbord)
Videokaart
- XFX 8800GTX (@ stock)
Voeding
- HKC 430 Watt
Geheugen
- 2x 1GB Corsair XMS2
Hard Disk