Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een Adapt AD-750 gekocht. Ik ben in bezit van een HTC S710 met TomTom 6 geinstalleerd.

Het wil alleen niet lukken om ze met elkaar te verbinden.

In de handleiding staat dat hij snel knippert als hij verbinding heeft, en als hij om de 3 seconden knippert, aan het paring is.

Op het moment dat ik in de Bluetooth de BT GPS kan vinden en op verbinden druk, dan gaat hij even snel knipperen. Na enkele seconden gaat hij daarna weer traag, terwijl hij op mijn HTC zegt dat ie verbonden is. Mijn Bluetooth zichtbaarheid staat trouwens wel aan. Wat ik ook nu vreemd vind, en misschien het probleem, als ik naar start => Bluetooth Explorer ga, zie ik alle apparaten in de buurt, op de BT GPS na.

COM Poort staat op 6, maar die heb ik ook op 7 geprobeerd.

In TOMTOM gekozen voor Overige bluetooth apparaten. Neem aan dat dit hem is, maar geeft aan dat hij geen GPS signaal heeft.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, anders heb ik alles voor niks gekocht. (Op de HTC na)

Met vriendelijke groet, en in grote afwachting.
Marijn

Onderstaand staat in de handleiding.

5. LED Indicator
Power on:
LED1: GPS Fix Status LED2: Bluetooth Status
Red (ON)
GPS not fixed yet!
Blue (ON)
Blinking for every 3 seconds (in paring mode)
GPS get fixed/Bluetooth connected:
LED1: GPS Fix Status LED2: Bluetooth Status
Red
Blinking for every 1 seconds
Blue
Blinking quickly

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 21:56
Heb je het vinkje bij "secure connection" wel weggehaald in de Bluetooth manager?
Daar waar je ook de com port instelt bij windows mobile. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt voor je snelle reactie. Aan het einde van mijn vele pogingen was ik dit ook tegengekomen. Nu zag ik wel dat hij zonder vinkje op COM 7 stond. Daarna terug op COM 6 gezet, maar met alle vier de GPS(opties in TOMTOM) geen geluk.

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 17:53

KingCrash

Angry Rabbit

Werkt TomTom 6 op de HTC S710?

Ik heb dit een paar maanden terug geprobeerd, echter lukte het mij niet de juiste compoort selecteren. (waarschijnlijk omdat de HTC geen toutchscreen heeft).
[Ook in het grote HTC s710 topic hier op GOT staat volgens mij dat dit niet kan.
Dit kan wel lees ik dmv fake cursor.

Probeer anders eens Google Maps mobile te installeren op de HTC. http://www.google.com/gmm/index.html
Dan weet je of de GPS adapter werkt.

Zelf gebruik ik ook de Adapt AD-750 icm Route 66 n7 (for mobile).
Dit werkt perfect.

[ Voor 22% gewijzigd door KingCrash op 07-05-2008 15:21 ]

Angry Rabbit

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik zal het grote S710 topic even volgen. :) ... Route 66 wel van gehoord, nooit echt gezien. Ik zal eens kijken.

Google Maps nu geïnstalleerd. Zie nu wel meer activiteiten gebeuren op de GPS qua knipperlichten. :) Alleen de instellingen moet ik natuurlijk handmatig instellen:

COM 5 en 6 geprobeerd op BAUTRATE 9600 / 56000 / 256000.

Welke moet ik hebben? (Vraag 't even voor de zekerheid :))

---------------------------

EDIT: Ik heb inderdaad FakeCursor gebruikt, dit heeft gewerkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 15:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk nu als ik de BAUT rate hoger dan 9600, Google Maps op mijn HTC vastloopt. Nu heb ik ook gelezen in de handleiding van de adapt niet aan de bautrate te komen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil jullie allebei bedanken, TomTom 6.0 werkt gewoon op HTC S710 met Windows Mobile 6.0

Hoop gezeur, nieuwe fake cursor gedownload, mijn HTC zat te zeuren dat hij niet terug naar TomTom wou met de <- pijl. Instellingen goed, en een GPS signaal. Bedankt guys!!
Pagina: 1