Hallo iedereen,
Ik heb vandaag een Adapt AD-750 gekocht. Ik ben in bezit van een HTC S710 met TomTom 6 geinstalleerd.
Het wil alleen niet lukken om ze met elkaar te verbinden.
In de handleiding staat dat hij snel knippert als hij verbinding heeft, en als hij om de 3 seconden knippert, aan het paring is.
Op het moment dat ik in de Bluetooth de BT GPS kan vinden en op verbinden druk, dan gaat hij even snel knipperen. Na enkele seconden gaat hij daarna weer traag, terwijl hij op mijn HTC zegt dat ie verbonden is. Mijn Bluetooth zichtbaarheid staat trouwens wel aan. Wat ik ook nu vreemd vind, en misschien het probleem, als ik naar start => Bluetooth Explorer ga, zie ik alle apparaten in de buurt, op de BT GPS na.
COM Poort staat op 6, maar die heb ik ook op 7 geprobeerd.
In TOMTOM gekozen voor Overige bluetooth apparaten. Neem aan dat dit hem is, maar geeft aan dat hij geen GPS signaal heeft.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, anders heb ik alles voor niks gekocht. (Op de HTC na)
Met vriendelijke groet, en in grote afwachting.
Marijn
Onderstaand staat in de handleiding.
5. LED Indicator
Power on:
LED1: GPS Fix Status LED2: Bluetooth Status
Red (ON)
GPS not fixed yet!
Blue (ON)
Blinking for every 3 seconds (in paring mode)
GPS get fixed/Bluetooth connected:
Red
Blinking for every 1 seconds
Blue
Blinking quickly
Ik heb vandaag een Adapt AD-750 gekocht. Ik ben in bezit van een HTC S710 met TomTom 6 geinstalleerd.
Het wil alleen niet lukken om ze met elkaar te verbinden.
In de handleiding staat dat hij snel knippert als hij verbinding heeft, en als hij om de 3 seconden knippert, aan het paring is.
Op het moment dat ik in de Bluetooth de BT GPS kan vinden en op verbinden druk, dan gaat hij even snel knipperen. Na enkele seconden gaat hij daarna weer traag, terwijl hij op mijn HTC zegt dat ie verbonden is. Mijn Bluetooth zichtbaarheid staat trouwens wel aan. Wat ik ook nu vreemd vind, en misschien het probleem, als ik naar start => Bluetooth Explorer ga, zie ik alle apparaten in de buurt, op de BT GPS na.
COM Poort staat op 6, maar die heb ik ook op 7 geprobeerd.
In TOMTOM gekozen voor Overige bluetooth apparaten. Neem aan dat dit hem is, maar geeft aan dat hij geen GPS signaal heeft.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, anders heb ik alles voor niks gekocht. (Op de HTC na)
Met vriendelijke groet, en in grote afwachting.
Marijn
Onderstaand staat in de handleiding.
5. LED Indicator
Power on:
Red (ON)
GPS not fixed yet!
Blue (ON)
Blinking for every 3 seconds (in paring mode)
GPS get fixed/Bluetooth connected:
Red
Blinking for every 1 seconds
Blue
Blinking quickly