All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
zou met Linux toch fijntjes moeten draaien.. alleen geen X-windows draaien
Maar wat versta jij onder 'internet server', gewoon die bak waar jij je kabel modem aanhangt, email server, web proxy server, ftp bakje en eventueel misschien ook nog een vuurmuurtje op wil laten lopen? Zou met linux allemaal moeten kunnen
Maar wat versta jij onder 'internet server', gewoon die bak waar jij je kabel modem aanhangt, email server, web proxy server, ftp bakje en eventueel misschien ook nog een vuurmuurtje op wil laten lopen? Zou met linux allemaal moeten kunnen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
yep, op die 486 moet dus het internet binnenkomen. En vanaf daar gaat het naar m'n hub. Maar de verbinding wordt dus niet trager dan dat ie nu is?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
voor i-net doorsluizen is die 486 goed genoeg, zoals gezegt linux erop of NT4
en laten draaien maar, onderNT4 kan je er niet veel meer mee doen, maar met linux kan je er ook nog een vuurmuur bij maken, en ftp/web/email server, dat lukt wel
en laten draaien maar, onderNT4 kan je er niet veel meer mee doen, maar met linux kan je er ook nog een vuurmuur bij maken, en ftp/web/email server, dat lukt wel
volgens mij kan het ook best met win95 en Sygate (internet delen). Dat is iig makkelijk te configureren. Stabiliteit valt denk ik ook erg mee, aangezien ie alleen maar i-net hoeft te delen en je hem (denk ik) toch elke nacht uitzet..
Ik heb hier een 486 staan met 28 MB d'r in en Win95 OSR2, en dat gaat al aardig slow.. ik zou d'r absoluut geen NT4 op zetten. Linux zal echt als een speer draaien en nul problemo hebben met dingen als vuurmuurtje, email bakje en proxy servertje!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik draai nu al 1,5 jaar internet achter een linux server, gebouwd uit een 486 dx4 100 + 16 mb geheugen en het werkt perfect, de enige bottleneck is de maximale snelheid van de parallele poort.
Ik zou wel linux gaan draaien want windows ranste verschikkelijk bij mij elke dag had ik 10-tallen idioten op mij computer zitten zlefs met firewallen draaiende.
LINUX is voor mij echt perfect, is na 200 dagen online nog steeds goed!!
Succes,
Ik zou wel linux gaan draaien want windows ranste verschikkelijk bij mij elke dag had ik 10-tallen idioten op mij computer zitten zlefs met firewallen draaiende.
LINUX is voor mij echt perfect, is na 200 dagen online nog steeds goed!!
Succes,
Pagina: 1