Toon posts:

Xbox360 in buitenland kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn vraag is waar kan ik het beste/goedkoopste een xbox360 in het buitenland kopen via internet? Vaak lees ik op tweakers bij de reacties dat mensen op tweakers hun game console in het buitenland aanschaffen. Hier ben ik dus ook naar opzoek. Wat zijn de voor nadelen van deze manier en op welke site zou je een xbox360 bijv. kunnen bestellen... Dit ivm de voordelige dollar prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:52:
Hallo,

mijn vraag is waar kan ik het beste/goedkoopste een xbox360 in het buitenland kopen via internet? Vaak lees ik op tweakers bij de reacties dat mensen op tweakers hun game console in het buitenland aanschaffen. Hier ben ik dus ook naar opzoek. Wat zijn de voor nadelen van deze manier en op welke site zou je een xbox360 bijv. kunnen bestellen... Dit ivm de voordelige dollar prijs
Lijkt mij dat je dan in de US moet zijn. Weet alleen niet hoe het met regio's zit. Je kan bij veel Ebay shops kijken aangezien die met dollars werken. Al zie je dat er meer en meer op de euro overstappen. Maar ik denk dat je het beste je xbox hier kan kopen en je games importeren. Dat is mischien iets duurder maar wel het makkelijkst denk ik.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik denk dat je hebt gelezen dat Tweakers hun games uit het buitenland halen. Bijvoorbeeld via Gamehubs of eBay.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Waarom zou je dat willen? Hier zijn die dingen ook super goedkoop te krijgen toch? Ik heb zelf allang een xbox maar ik zie de ene na de andere aanbieding voorbij vliegen waarbij ik me dus afvraag of het al de moeite waard is om daarvoor in het buitenland gaan zoeken met eventuele risico's bij invoeren van het apparaat en eventuele claimen van garantie

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voeding is anders (kost je wat knaken) en normaliter betaal je invoerrechten. De kans dat een Xbox360 doos niet wordt gecontroleerd is vrij klein, dus je bent waarschijnlijk voordeliger uit om je device gewoon in NL of Europa te kopen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:29

Dhrax

Prog Lord

De prijs van consoles is in Nederland al idioot laag en nog vind je het te duur ... beetje belachelijk imo ;)

Voor games kan ik het me voorstellen maar met consoles ga je weinig winst boeken denk ik.

[ Voor 29% gewijzigd door Dhrax op 07-05-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok Ja was gewoon opzoek naar zon internet winkel voor de console/games. Maar lees nu dat het voordeliger is om de console gewoon hier te kopen. Ben op zoek naar de Elite/Pro dus gewoon effe de aanbiedingen afwachten.

PS als er leuke aanbiedingen zijn voor de xbox360 hoor ik ze graag :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:40:
Ben op zoek naar de Elite dus gewoon effe de aanbiedingen afwachten.
Volgens mij zijn er op dit moment aanbiedingen genoeg

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het hier semi om een misverstand ging en de vraag of het goedkoper is beantwoord is doe ik dit topic dicht.

Voor aanbiedingen kun je in het Xbox 360 ervaringen topic kijken, daar komen ze bijna dagelijks langs.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.