Toon posts:

Problemen met mijn account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu op m'n werk en zit zelf op de ICT afdeling, maar er is hier iets vreemds aan de hand.
Alle computers die hier staan zijn netjes verboden met het netwerk.
Alleen heeft mijn pc kuren als mensen printer proberen toe te voegen die aan mijn pc gekoppelt is.
Eerst konden ze helemaal niet connecten met mijn pc.
Maar daar was ik zo achter dit kwam door de firewall dus die moet ik steeds uitzetten als ze hier willen printen. Het 2e probleem is dat er een schermpje komt waarbij ik de admin account moet in voeren om de printer te kunnen toevoegen.
En eerlijk gezegd weet ik niet wat er aan de hand is :?
Er staan hier meerdere printers en die werken gewoon allemaal zijn ook gewoon toe te voegen.

Ik hoop dat iemand me beetje kan helpen :)

Verwijderd

Windows 95 of 98? ;)

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-03 09:55
allereerst:
Maar daar was ik zo achter dit kwam door de firewall dus die moet ik steeds uitzetten als ze hier willen printen.
Je zou ook een uitzondering kunnen maken in je firewall zodat printopdrachten wel doorgelaten worden.. Hoe je dit geregeld kan krijgen vind je zelf ook wel op internet denk ik..

Verder, als ik het zo lees zit je niet in een Domein maar in een Werkgroep, en dan zal je handmatig accounts aan moeten maken voor de mensen die op / via jouw pc willen printen, of de rechten op de printer zo instellen dat iedereen standaard mag printen. Ook hier, hoe je dit instelt kan je hier op het forum of op de rest van het internet wel vinden..

Verwijderd

Topicstarter
Windows Xp gewoon.
En idd ze zitten hier gewoon in een workgroup.
Ik zal ff gaan zoeken op het web.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 10:30 ]