Verwijderd

Topicstarter
hallo,
voor op mn slaapkamer heb ik onlangs een LCD gekocht. voor de woonkamer heb ik al digitaal signaal. Het beeld op mn slaapkamer is niet goed, althans niet alle zenders. vele vertonen nogal wat ruis. Nog een decoder aanschaffen is geen optie, omdat ik dan bij casema, nog een volledig abonnement moet afsluiten. (wat een oplichters).
Zou een versterker helpen, of versterkt dit ook de ruis?

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Je kunt ook een losse decoder kopen, en de smartcard van beneden mee naar boven nemen wanneer je digitale TV wilt kijken.

Het plaatsen van een versterker heeft wel degelijk zin. Alleen de plaatsing ervan is bepalend! Plaats de versterker dus niet vlak bij je LCD want daar is het signaal al slecht (versterk idd dan de ruis).
Plaats de versterker daar waar het signaal goed is, het overnamepunt in je meterkast/woonkamer is de juiste plaats.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kom her en der dit soort berichten tegen:
1. Wij ondersteunen alleen onze eigen tuners
2. U kunt enkel een extra smartcard krijgen als u een tweede decoder koopt voor €140,-
3. U moet een tweede smartcard (€29,95) in de winkel kopen, en als u de extra pakketen wilt moet u ook daar voor evenveel betalen (in totaal ong. €45 p/m)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-02 19:58
Misschien is het goedkoper om boven van de digitale tv te genieten :Y)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Friedchicken
Of kijk naar mogelijkheden van cardsharing wat legaal is mits het binnenshuis gebruikt wordt!

Als je die smartcard van 29,95 EUR hebt laten activeren voor basis Digitale TV betaal je niets extra. Heb je op SC1 een pluspakket en wil je dat op SC2 ook dan zul je nog maals een pakket afmoeten nemen. In dat geval... Cardsharing!

[ Voor 63% gewijzigd door Friedchicken op 07-05-2008 14:50 ]

Verwijderd

Je betaald voor het basis abbo helemaal niets extra's. Of moet je persee boven ook je extra zenders hebben? Ik weet niet hoe de situatie precies is, maar kaartjes wisselen is vaak geen probleem voor de meeste situaties. Kosten? 100,- voor een decoder, 30,- voor een kaartje. Ben je ook klaar.

Een versterker zal je moeten plaatsen waar het signaal het beste is, oftwel waar het binnenkomt. Als je hem pas boven plaatst ga je natuurlijk het slechte signaal versterkern.

Zullen we het voor de rest niet hebben over CSing in dit topci!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 15:34 ]

• Friedchicken
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:34:
Je betaald voor het basis abbo helemaal niets extra's. Of moet je persee boven ook je extra zenders hebben? Ik weet niet hoe de situatie precies is, maar kaartjes wisselen is vaak geen probleem voor de meeste situaties. Kosten? 100,- voor een decoder, 30,- voor een kaartje. Ben je ook klaar.

Een versterker zal je moeten plaatsen waar het signaal het beste is, oftwel waar het binnenkomt. Als je hem pas boven plaatst ga je natuurlijk het slechte signaal versterkern.

Zullen we het voor de rest niet hebben over CSing in dit topci!
Prima, daar het voor eigen gebruik wel legaal is. Met buren delen mag uiteraard niet.

Die oplossingen die je noemde had ik ook eerder aangedragen. Investering van 130 eur en je bent klaar.
Pagina: 1