Hallo allemaal, ik heb een raar probleem met mijn Treo 680. Vanmorgen werkte hij normaal maar toen ik hem later probeerde aan te doen deed hij niks. Ik dacht dat de batterij misschien leeg was, maar ik heb zojuist geprobeerd met de lader aangesloten en hij doet nog steeds niets. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg hem niet aan.
Ik heb al geprobeerd om te resetten , maar hij reageert gewoon nergens op. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om de batterij eruit te halen en er weer in, maar niks.
Ook heb ik geprobeerd om te resetten als hij aan de lader ligt, maar ook niks. Het rode lampje gaat branden en daar blijft het bij. Ik heb hem de hele nacht aan de lader laten liggen maar hij blijft gewoon uit.
Is dit een bekend probleem? Kan ik nog wat anders doen?
Ik heb al geprobeerd om te resetten , maar hij reageert gewoon nergens op. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om de batterij eruit te halen en er weer in, maar niks.
Ook heb ik geprobeerd om te resetten als hij aan de lader ligt, maar ook niks. Het rode lampje gaat branden en daar blijft het bij. Ik heb hem de hele nacht aan de lader laten liggen maar hij blijft gewoon uit.
Is dit een bekend probleem? Kan ik nog wat anders doen?
Hail to the king baby!