Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
Hallo allemaal, ik heb een raar probleem met mijn Treo 680. Vanmorgen werkte hij normaal maar toen ik hem later probeerde aan te doen deed hij niks. Ik dacht dat de batterij misschien leeg was, maar ik heb zojuist geprobeerd met de lader aangesloten en hij doet nog steeds niets. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg hem niet aan.

Ik heb al geprobeerd om te resetten , maar hij reageert gewoon nergens op. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om de batterij eruit te halen en er weer in, maar niks.
Ook heb ik geprobeerd om te resetten als hij aan de lader ligt, maar ook niks. Het rode lampje gaat branden en daar blijft het bij. Ik heb hem de hele nacht aan de lader laten liggen maar hij blijft gewoon uit.

Is dit een bekend probleem? Kan ik nog wat anders doen?

Hail to the king baby!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Heb je al eens een andere batterij geprobeerd? Als je hem aan de lader hangt verandert het rode lampje dan op gegeven moment in groen of niet?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• urk_forever
Nee, ik heb nog geen andere batterij geprobeerd. Ik heb hem de hele avond aan de lader laten liggen en 's morgens was het lampje nog steeds rood.

Hail to the king baby!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Hmm.. Zoiets heb ik ook wel eens gehad met met Treo 650.. Toen heb ik hem een nachtje zonder batterij laten liggen, volgende dag batterij er weer in, en toen ging ie weer aan..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Jozz
Ik denk dat je batterij aan z'n einde is. Ik zou iig een andere batterij proberen.

Of anders de tip van Google ads opvolgen:
quote: GoogleAds
Palm Treo 680 € 164,00
Direct uit vooraad leverbaar bij Dixons.nl. Gratis thuisbezorgd.
www.dixons.nl
;)

[ Voor 51% gewijzigd door Jozz op 16-05-2008 13:52 ]

• urk_forever
Ik heb contact met Palm opgenomen en mijn Treo omgewisseld gekregen. Alleen nu ik die nieuwe heb werkt hij nog steeds niet helemaal 100%.

Ik had de nieuwe gekregen en de batterij erin gestopt. Toen ging hij niet meteen aan en heb ik hem aan de lader geplaatst.Na een tijdje ging hij wel aan. Alleen de lichtjes in het toetsenbord knipperden een beetje bij het aanzetten. Maar na een nachtje aan de lader bleef het ledje rood branden en wordt niet groen.
Nadat ik mijn sim geplaatst had wilde de Treo weer niet aangaan en bleef hij op een zwart scherm staan. Een paar uur later sloot ik de lader weer aan en schoot hij ineens weer aan.Hij doet het nu wel weer maar bij het opladen wordt het ledje niet meer groen.

Ik heb dus maar een nieuwe batterij besteld en hoop dat het daarmee beter gaat.

Hail to the king baby!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe lang heb je de batterij precies geladen? Als de batterij een tijdje heeft gelegen, kan het best erg lang (>12 uur) duren voordat deze vol is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Jozz
Ik heb momenteel zelf ook last van dit probleem. De Treo start op met bootscreen (Palm logo) vervolgens gaat het beeld uit. Het ledje blijft rood branden ookal hangt hij niet aan de oplader.

Iemand idee of ze bij de Dixons batterijen hebben voor de Treo?

• urk_forever
Geen idee, ik heb een imitatie batterij gekocht met een grotere capaciteit. Die steekt wel een stukje uit, maar de batterij gaat ook 2/3 dagen mee met BT aan en telefoon aan. Dit in tegenstelling van de eerst die binnen 1/1,5 dag leeg was.

Hail to the king baby!

Pagina: 1