Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een dikke

Pagina: 1
Acties:
  • 981 views

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:01
pluim voor jullie!
In een nachtelijk bui besluit ik dan toch maar om het neer te poten:

Dit "forumpje" zit mooi in mekaar, het werkt goed, het is gemakkelijk, het is fijn, het is aangenaam om ermee te werken, jullie zijn er (althans, zo voel ik het aan) intens en gepassioneerd mee bezig, dus een DIKKE pluim ! <+:) !

Dus; crisp, rob_erwt en ACM, jullie doen goed werk !

offtopic:
Complimentjes voor de redactie mochten bij GR,dus dit hoort hier maar thuis, ja toch ?

En nu verder devven slaafjes ! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door HyperBart op 07-05-2008 01:56 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Volgens mij hadden we laatst ook al zo'n topic?

Edit: maar je hebt helemaal gelijk natuurlijk :) Best stukkie software hierzo :)

[ Voor 47% gewijzigd door HyperioN op 07-05-2008 02:05 ]

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Geckoo

Good news, everyone!

moet je nu niet eerst alles editen en er laten staan dat het weg kan?
en vergeet geen topic te openen in LA dat deze getrashed kan worden...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 20:43

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Nice natuurlijk dat je een topic opent om de devvers de hemel in te prijzen, maar gezien het tijdstip enzo, ben je nuchter? :+

HK-geintjes enzo :P.

Maar als je de devvers een plezier wilt doen, stuur ze een mailtje, dan hoeven ze hier ook niet een slotje aan te komen hangen.... ;)

Logius | Somda | Twitter

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Achter de schermen doen ze idd geweldig werk! _O_

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

BalusC schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 03:14:
Achter de schermen doen ze idd geweldig werk! _O_
En voor de schermen niet? :? :p Ook van mij twee duimpjes omhoog jongens! Klopt het dat er op dit moment 'slechts' drie fulltime devvers zijn (ik weet dat anderen van het management team ook weleens devven, maar niet fulltime, toch?)?

Verwijderd

Must resist .. :+

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
d:)b Juliie doen prima werk... En altijd geduldig als we voor de zoveelste keer met een onzinverzoek aankomen _/-\o_

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• HyperBart
SleutelMan schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 02:12:
Nice natuurlijk dat je een topic opent om de devvers de hemel in te prijzen, maar gezien het tijdstip enzo, ben je nuchter? :+

HK-geintjes enzo :P.

Maar als je de devvers een plezier wilt doen, stuur ze een mailtje, dan hoeven ze hier ook niet een slotje aan te komen hangen.... ;)
Ben volledig nuchter en toen ook... ;)

En hier hebben ze ook plezier van !

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Glaanieboy schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 05:53:
[...]

En voor de schermen niet? :?
Nee, voor de schermen zijn het een stel luie zakken die nog geen bal uit zouden voeren zelfs als het stuQ zou zijn. :P

Tuurlijk zijn jullie devvers liev O+

Signature

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 12:49

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

dingen gaan nooit stuk.. er zijn alleen undocumented features naar voren gekomen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:31

Haan

dotnetter

Devvers O+

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
Moet je alleen niet vergeten dat de software is gemaakt door React. :P

Qua interface vind ik GoT al jaren het fijnste forum dat ik ken. Slank maar niet spartaans, echt wel ideaal. En dat komt grotendeels door de prima template.

Saved by the buoyancy of citrus

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Devvers zijn lief inderdaad *O*

• HyperBart
Cyphax schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:29:
Moet je alleen niet vergeten dat de software is gemaakt door React. :P
Maar het punt waar de forumsw nu staat wijd ik toch voor een groot stuk toe aan "il devvero's" !!
Qua interface vind ik GoT al jaren het fijnste forum dat ik ken. Slank maar niet spartaans, echt wel ideaal. En dat komt grotendeels door de prima template.
Met humpie ^^

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 20:34

Sosabowski

nerd

RoD schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:30:
Devvers zijn lief inderdaad *O*
JA! En ze staan altijd open voor een discussie!

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:31

Haan

dotnetter

IorGie schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:55:
[...]

JA! En ze staan altijd open voor een discussie!
>:)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Devvers d:)b

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

pluim voor jullie!
In een nachtelijk bui besluit ik dan toch maar om het neer te poten:

Dit "forumpje" zit mooi in mekaar, het werkt goed, het is gemakkelijk, het is fijn, het is aangenaam om ermee te werken, jullie zijn er (althans, zo voel ik het aan) intens en gepassioneerd mee bezig, dus een DIKKE pluim ! <+:) !

Dus; crisp, rob_erwt en ACM, jullie doen goed werk !

offtopic:
Complimentjes voor de redactie mochten bij GR,dus dit hoort hier maar thuis, ja toch ?

En nu verder devven slaafjes ! >:)
voor het geval de TS zijn TS wil weghalen :+

offtopic:
Verder natuurlijk het helemaal eens hoor :D. Goed werk ^^

Xbox Live ID:Notna8310

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:11

Cyphax

Moderator LNX
HyperBart schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:37:
Maar het punt waar de forumsw nu staat wijd ik toch voor een groot stuk toe aan "il devvero's" !!
Welja, maar ik denk dat die devvers van hier meer werk aan de frontpage hebben verricht dan aan het forum. En om eerlijk te zijn vind ik de frontpage technisch een stuk indrukwekkender dan het forum dus dat is gelijk een compliment. :P
Ik blijf wel uiterst nieuwsgierig naar hoe het forum gaat worden als de layout wat meer rechtgetrokken wordt met de frontpage.

Saved by the buoyancy of citrus

• HyperBart
Notna schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:01:
[...]

voor het geval de TS zijn TS wil weghalen :+

offtopic:
Verder natuurlijk het helemaal eens hoor :D. Goed werk ^^
Waarom zou ik dat doen?
Cyphax schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:15:
[...]

Welja, maar ik denk dat die devvers van hier meer werk aan de frontpage hebben verricht dan aan het forum. En om eerlijk te zijn vind ik de frontpage technisch een stuk indrukwekkender dan het forum dus dat is gelijk een compliment. :P
Ze zijn gewoon op alle stukjes top!
Ik blijf wel uiterst nieuwsgierig naar hoe het forum gaat worden als de layout wat meer rechtgetrokken wordt met de frontpage.
Ja, dat vraag ik me ook wel af, dat is misschien iets voor de nabije toekomst?
Ik heb het gevoel dat ze bij T.net weer met iets nieuws bezig zijn ofzo, met veranderingen, ik voel het aan mijn eieren (of dat kan ook zijn omdat ze wat gekneld zitten.. :9 )

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hij doelt denk ik op ik heb een klacht (en de bijbehorende topics) ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• HyperBart
wolkje schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:23:
[...]

Hij doelt denk ik op ik heb een klacht (en de bijbehorende topics) ;)
Oh, dat belachelijk gedoe...
Doe ik niet aan mee (serieus), vind het best rot dat ik die TS niet kan lezen..., kinderachtig, imagoschade heeft ie toch al :')

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 19:01

mace

Sapere Aude

Pffft, replique is toch veel beter? >:)

:+
Nee serieus, goed werk, ik heb op veel forums gezeten, en deze heeft echt de beste software!

offtopic:
Ik dacht heel even dat dit topic over piemels zou gaan, maar toen zag ik dat het geen HK was. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door mace op 07-05-2008 15:36 ]

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:22
d:)b Devvers _/-\o_

offtopic:
Vanochtend dit topic maar overgeslagen, zeker een andere idioot die *****vergrotingen probeert aan te smeren.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Cyphax schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 15:15:
[...]

Wij zijn altijd actief betrokken geweest bij de ontwikkeling van React, tijdens de bèta-fase van React 1.9.4 had ik zelfs een tijdje de meeste code-commits op mijn naam staan :P
Sinds we het contract met React hebben afgekocht met het recht om de code voor onszelf door te onwikkelen (een 'fork' zeg maar van de 1.9.5 RC branch) hebben we daar ook begin dit jaar veel tijd in gestoken om met name de performance te verbeteren (o.a. door veel te snoeien in features die we niet gebruiken en veel code die betrekking had op backwards-compatibility met oudere versies PHP en MySQL - en daardoor niet altijd optimaal was - te herschrijven) en meer mogelijkheden tot integratie te creëeren. In vrij korte tijd hebben we de performance op veel punten kunnen verdubbelen of zelfs verdrievoudigen*

En ja, het rechttrekken van de layout staat op de planning en er zijn een hoop ideeën om het forum nog prettiger te gaan maken :)

* relevante zaken zijn ook informeel teruggekoppelt aan React als 'tips' ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.