Toon posts:

Hoe kunt ge uwen modem "heel goed" laten marchere?

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog nen 56k modem, want mijn ouders zitte nie echt mee in dienen telenet en zo.
Weet er iemand nen zeer snelle provider of nen snelle proxy server of zoiet? Of kunt ge soms geen modems tweaken????

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 08:40

AcouSE

Swedish Chef

Op zondag 18 februari 2001 21:32 schreef Killfrenzy89 het volgende:
Ik heb nog nen 56k modem, want mijn ouders zitte nie echt mee in dienen telenet en zo.
Weet er iemand nen zeer snelle provider of nen snelle proxy server of zoiet? Of kunt ge soms geen modems tweaken????
:?

En in normaal nederlands?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zeg... gij moete nie denke dagge met 'nen 56k modem topsnelheden gaat 'alen eh! Gewone telefoonmodems valt nie veel aan te prutsen. 't Kan dan misschien een beetjen verschillen per aanbieder, maar 'oger dan 7kb/s gade gij nie 'alen, mits uwen telefoonmaatschappij 't nie nog verder limiteert (zoals alhier den KPN snelheden boven 48000bps onmogelijk maakt). Als gij graag zeer 'oge snelheden halen wilt, dan zul'de toch met dienen telenet in zee moeten, mijn gedacht!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Op maandag 19 februari 2001 15:11 schreef Jotti het volgende:
Zeg... gij moete nie denke dagge met 'nen 56k modem topsnelheden gaat 'alen eh! Gewone telefoonmodems valt nie veel aan te prutsen. 't Kan dan misschien een beetjen verschillen per aanbieder, maar 'oger dan 7kb/s gade gij nie 'alen, mits uwen telefoonmaatschappij 't nie nog verder limiteert (zoals alhier den KPN snelheden boven 48000bps onmogelijk maakt). Als gij graag zeer 'oge snelheden halen wilt, dan zul'de toch met dienen telenet in zee moeten, mijn gedacht!
Nooit geweten dat jij een belg was >:)
Op donderdag 18 oktober 2001 11:55 schreef DrDoom het volgende:
Hebt ge iets tegen die onnozele belgen? Ik ben er ook een zelle maar normaal praat ik mooi nederlands en praat ik niet zoals ik spreek
Je praat niet zoals je spreekt? Hmmz toch apart.... :P

Maaruh een 56k6 modem blijft een 56k6 modem, je kan er weinig aan doen. Je telefoon lijn kan gewoon niet sneller. Sim-pel.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:21

Wokschotel

Op 6 wielen

Op donderdag 18 oktober 2001 12:33 schreef morgoth het volgende:

[..]

Nooit geweten dat jij een belg was >:)
[..]

Je praat niet zoals je spreekt? Hmmz toch apart.... :P

Maaruh een 56k6 modem blijft een 56k6 modem, je kan er weinig aan doen. Je telefoon lijn kan gewoon niet sneller. Sim-pel.
Heb je de datum wel gezien? :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 18 oktober 2001 12:52 schreef rdgf het volgende:
Heb je de datum wel gezien? :)
Idd.

Verder: complete onzinposts hierboven zijn getrashed.

Uit de I&T FAQ:
Oude topics die ineens for no reason naar boven gehaald worden. Users die dit meerdere malen doen, kunnen bovendien rekenen op een waarschuwing!
Geen waarschuwingen, maar het topic gaat wel op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.