Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Azureus NAT probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 22:26
Ik zie nergens een oplossing voor de volgende foutmelding van Azureus/Java: 'Unable to bind TCP incoming server socket to .....', waar op de plaats van .... het door mij gekozen poortnummer staat.

Iemand een idee?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Oplossing: de poort in je router mappen naar je PC's IP toe.

Hoe? Sja, dat mag je zelf uitzoeken en als je er écht niet uit komt wellicht huilend terug naar GoT kruipen met een duidelijk en uitgebreid topic over wát er niet wil en wát je allemaal wel en niet geprobeerd hebt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ParkOverall schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 01:36:
Ik zie nergens een oplossing voor de volgende foutmelding van Azureus/Java: 'Unable to bind TCP incoming server socket to .....', waar op de plaats van .... het door mij gekozen poortnummer staat.

Iemand een idee?
Een heel goed idee is je openingspost informatiever te maken, door te vertellen hoe je netwerk eruit ziet, om welke poorten het gaat, welke provider, wat je al geprobeerd hebt, etc etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Poort wel gemapped hoop ik?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Niet toevallig een ander programma op dezelfde poort draaien? Zoja, verander de poort eens.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Denk er ook aan of er niet al een applicatie op die poort zit te luisteren.

Hier kunnen we, zoals je merkt, helemaal niets mee. Ik sluit dit topic dan ook, zodat je in alle rust een nieuwe topicstart kunt maken. Open indien nodig even een nieuw topic, waar je wel informatie geeft over je precieze inrichting van netwerk en software ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.