Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meer bladwijzers onder elkaar op Mozilla?

Pagina: 1
Acties:

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 07:54
Met nogal veel bladwijzers op Mozilla wil ik graag nog een tweede of zelfs derde balk hebben, maar op de Mozilla functies kan ik het niet vinden en ik zie er ook geen add-on voor (misschien dat het er wel is maar dat ik het niet zie).

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/21kmp94.jpg
Enkele bladwijzerbalk

Iemand enig idee?

• melkislekker
upperdepup

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14

Sebazzz

3dp

Niet binnen 24 uur kicken :p

Ontopic: Wat dacht je van wat mapjes maken ofzo? :S

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• melkislekker
Sebazzz schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:26:
Niet binnen 24 uur kicken :p

Ontopic: Wat dacht je van wat mapjes maken ofzo? :S
Die mapjes komen niet onder elkaar zoals ik graag zou willen, het komt dan in een zijvak met pijlen waar ik op kan klikken en dan pas die hyperlink...

Ik wil gewoon twee bladwijzermappen!

• melkislekker
Ik heb trouwens een leuke add-on gevonden, waarmee je 10 extra bladwijzers kan krijgen op de bladwijzerwerkbalk omdat ze dichter bij elkaar zitten! Nu nog 2 balken verkrijgen en alles is perfect!

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4072

• melkislekker
Niemand?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

Ik vroeg me exact hetzelfde af, hopelijk is er iemand die een oplossing hiervoor weet : )

• melkislekker
uppen dan mar!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Met deze query kwam ik hierop : Extending Expanding Enlarging the Firefox Bookmarks Toolbar

't Is me niet duidelijk of je nu Mozilla of Firefox gebruikt, dus of je er iets aan hebt moet nog blijken...

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
8088 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:44:
Met deze query kwam ik hierop : Extending Expanding Enlarging the Firefox Bookmarks Toolbar

't Is me niet duidelijk of je nu Mozilla of Firefox gebruikt, dus of je er iets aan hebt moet nog blijken...
In firefox werkt het in iedergeval goed :)

Gebruik het hier ook

• melkislekker
Gebruik Firefox, heb het ingetypt, opgeslagen, maar ik zie geen meerdere tabs!

Zou dat door een of andere add-on komen? Heb en add-on voor slime bookmarks, waardoor ik 10 extra bookmarks kan zetten op de balk. Uitegschakeld, maar nog steeds zie ik 1 balk?

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:24
Een soortgelijke vraag:

Heb nog wel eens een aantal tabbladen open staan. Is er ook een mogelijkheid om deze op 2 balken weer te geven dan op 1 balk waarbij ik moet scrollen?

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

melkislekker schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 02:09:
Gebruik Firefox, heb het ingetypt, opgeslagen
Ik mis twee stappen : Firefox afsluiten voor de wijzigingen en het bestand hernoemen na de wijzigingen.
maar ik zie geen meerdere tabs!
Tabs ? Het gaat hier toch over bookmark toolbars ? Of mis ik iets ?
Zou dat door een of andere add-on komen? Heb en add-on voor slime bookmarks, waardoor ik 10 extra bookmarks kan zetten op de balk. Uitegschakeld, maar nog steeds zie ik 1 balk?
Wie weet is uitschakelen niet voldoende; probeer 'm eens helemaal te verwijderen/deïnstalleren.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

Ik heb de oplossing voor je. Ga naar documents and settings > application data > mozilla > firefox > profiles > je profiel > chrome

open het bestand userchrome-example.css. Plak daar het volgende in:
/* Multi-row bookmarks toolbar */
#bookmarks-ptf {display:block !important; }
#bookmarks-ptf toolbarseparator {display:inline !important; }
#bookmarks-ptf .bookmark-item { visibility: visible !important;}
#overflow-padder { width: auto !important; } /* this controls the
length of the bookmarks */
#bookmarks-chevron { display: none !important; }

Sla het op en rename userchrome-example.css naar userchrome.css. Het zou nu moeten werken. Let wel op ik heb dit alleen aan de praat gekregen in Firefox 2.*. In versie 3 heb ik het nog niet aan de praat gekregen. Misschien weet iemand hoe dit moet?

• melkislekker
Hij doet het, hij doet het! Thanx a lot boys!

@button4ever: versie 3 is nog in de beta-fase, wellicht zyn nog niet alle problemen opgelost daar.

Maar nu kom ik weer op een ander probleem: er zijn teveel werkbalken hier! Ik heb er nu 7!

Maar dat los ik wel op zo :)

Instantupdate: Smart Bookmarks Bar als firefox add-on installeren, en dan bij de instellingen minimal kiezen, scheelt je enorm veel ruimte!

I luvvvvvvvvvv Firefox!

[ Voor 23% gewijzigd door melkislekker op 18-05-2008 00:35 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Robbie T schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 02:41:
Een soortgelijke vraag:

Heb nog wel eens een aantal tabbladen open staan. Is er ook een mogelijkheid om deze op 2 balken weer te geven dan op 1 balk waarbij ik moet scrollen?
Voor multi-line tabs: Tab Mix Plus. Normale download werkt voor FF 2.x, beta versie voor FF 3.x zou je via de website van de developer moeten kunnen vinden (of in de comments op mozilla.org)
Pagina: 1