Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 18:06
Ik zag nog geen topic over deze mp3 speler. Ik zal er kort wat over zeggen. Best mooi dingetje, groot scherm (3.5 inch), geintegreerde speakertjes, fm radio. MP3 en video.

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/reviews/0054/philips-gogear-review.jpg

De zwarte rondjes zijn de speakertjes, aardige kwaliteit. Dit ding is al beschikbaar met 4GB voor 120 euro. Er komt een converter bij voor de filmpjes, 1 uur film is ongeveer 200MB.

je kan drag'ndroppe, sleur n pleure, hoe je het ook wil noemen. Maar zodra je een playlist wil maken heb je er Windows Media Player voor nodig. Ik had er toen een playlistje opgezet via WMP, en even gekeken naar mn playlist file. Wat blijkt? Dat ding had de naam van de playlist met de extensie .pla. Maar deze file is 0KB, helemaal leeg als ik m open met kladblok. Weet iemand hoe je er toch een playlistje zou kunnen opzetten zonder WMP? Ik vind dat echt te veel gekloot

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is toch echt te mager voor een algemeen topic, dus ik doe even een titlechange zodat het jouw specifieke vraag dekt :)

• Coeluh
RoD schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:25:
Dit is toch echt te mager voor een algemeen topic, dus ik doe even een titlechange zodat het jouw specifieke vraag dekt :)
Ok bedankt. Ja ik wist niet zeker, zit niet heel vaak op GoT.

Ontopic:

Het bestandje (crookers playlistje) heette dus crookers.pla.

Maar het was dus 0kb en was leeg. Ik heb gegoogled en kwam erachter dat iRiver ook een .pla heeft. Maar daarna kwam ik niet meer verder...

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik denk dat je een .pls moet aanmaken. Let wel op, meestal staat het volledige pad hierin, dus C:\Documents and Settings\Coeluh\Mijn documenten\Mijn muziek\liedje1.mp3 wat niet zal werken als je dat playlistbestandje op je mp3-speler kwakt.

• Coeluh
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:35:
Ik denk dat je een .pls moet aanmaken. Let wel op, meestal staat het volledige pad hierin, dus C:\Documents and Settings\Coeluh\Mijn documenten\Mijn muziek\liedje1.mp3 wat niet zal werken als je dat playlistbestandje op je mp3-speler kwakt.
er is een mapje playlist. Ik heb nu met een m3u naar pla converter een playlist gedaan, daarna de mappen goed ingesteld. FF kijken of t werkt.

Ahh werkt niet.
Er zit ook een WMPinfo.xml bestand op. Weggooien? Ik kan hem niet openen... Heeft iets te maken met syncen met WMP 11...

Er zit een map config die leeg lijkt te zijn. Waarschijnlijk komt dat omdat dat appraatje met een ander bestandssysteem werkt ofzoiets? Hoe kan ik die config map eens goed uitpluizen?

[ Voor 22% gewijzigd door Coeluh op 07-05-2008 01:02 ]