[ShR] Editen Shopreview?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 10:04
Hallo allemaal!

Ik zit met een klein probleempje, ik heb gezocht maar kon het antwoord helaas niet vinden. Ik heb een shopreview gemaakt in jullie systeem, maar ik kan hem niet bewerken. Er staat in de FAQ wel dat je een shopreview moet plaatsen als alles is afgehandeld en dat dacht ik ook.

Naar aanleiding van de review die ik plaatste is er schot in de zaak gekomen, en heeft het bedrijf mijn probleem met ze opgelost!
Nu zou ik graag de review wat aanpassen, om erbij te kunnen vermelden dat het probleem niet meer van toepassing is en hoe ze het met me hebben afgehandeld.

Nu zie ik alleen een knopje om te reageren op de review, hoe kan ik hem bewerken of is dat onmogelijk?

Bij voorbaat dank, en complimenten voor jullie shopreview-systeem, het kan helpen problemen op te lossen! :D _/-\o_

Kingofthemall

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Links naast "Gepost door Kingofthemall, maandag 5 mei 2008 14:37" in de shopreview (datum/tijd is willekeurig gekozen :P) staat als het goed is een knopje waar je op kunt klikken om je review te wijzigen. Dit kan wel maar tot x aantal dagen na het plaatsen ervan.

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 07-05-2008 08:47 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
FlipFluitketel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:45:
Links naast "Gepost door Kingofthemall, maandag 5 mei 2008 14:37" in de shopreview (datum/tijd is willekeurig gekozen :P) staat als het goed is een knopje waar je op kunt klikken om je review te wijzigen. Dit kan wel maar tot x aantal dagen na het plaatsen ervan.
Als ik het dan toch zou willen veranderen, kan dat dan niet? De tijd is denk ik verstreken, het is ook wel bijna 4 weken geleden dat ik het schreef.
Ik kan natuurlijk ook op de review reageren, maar het liefst bewerk ik de review zodat het een compleet verhaaltje word waardoor BigDennis niet meer zo slecht uit de test komt, dit omdat ze het zo keurig hebben afgehandeld toen ze de review lazen!

Is er een mogelijkheid dat ik het toch kan veranderen of dat jullie het kunnen veranderen? Sorry voor de overlast in dat geval, ik wist niet dat het na een x aantal dagen niet meer zou kunnen :o

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik denk dat het het verstandigste is dat je dan even een nieuwe shopreview plaatst en even in [ShS] Meldingen - deel 4 een reactie plaatst dat je een nieuwe hebt geplaatst en dat de oude weg kan (met eventueel een verwijzing naar dit topic). :)
Geef in je nieuwe review wel even duidelijk aan waarom je de beoordeling heb gewijzigd zodat dit ook duidelijk is voor de andere lezers.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
Ok dank! Ik zet hem er zo op :)