In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 07-05-2008 08:47 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Als ik het dan toch zou willen veranderen, kan dat dan niet? De tijd is denk ik verstreken, het is ook wel bijna 4 weken geleden dat ik het schreef.FlipFluitketel schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:45:
Links naast "Gepost door Kingofthemall, maandag 5 mei 2008 14:37" in de shopreview (datum/tijd is willekeurig gekozen) staat als het goed is een knopje waar je op kunt klikken om je review te wijzigen. Dit kan wel maar tot x aantal dagen na het plaatsen ervan.
Ik kan natuurlijk ook op de review reageren, maar het liefst bewerk ik de review zodat het een compleet verhaaltje word waardoor BigDennis niet meer zo slecht uit de test komt, dit omdat ze het zo keurig hebben afgehandeld toen ze de review lazen!
Is er een mogelijkheid dat ik het toch kan veranderen of dat jullie het kunnen veranderen? Sorry voor de overlast in dat geval, ik wist niet dat het na een x aantal dagen niet meer zou kunnen
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Geef in je nieuwe review wel even duidelijk aan waarom je de beoordeling heb gewijzigd zodat dit ook duidelijk is voor de andere lezers.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!