overstappen vanaf Maya 44 USB

Pagina: 1
Acties:

• sanderclaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-12-2023
Ik gebruik al 2 jaar met veel plezier de Maya 44 USB in combinatie met Traktor. Nu wil ik overstappen naar een externe geluidskaart die 6 of 8 analoge RCA outputs heeft, en die bij voorkeur een sterker output signaal geeft.

Ik kwam al de ESI GIGAPort AG tegen (voorkeen Maya EX7, meer output, maar verwacht er geen betere geluidskwaliteit van), en ook de ESI U46 XL (opvolger van de U46DJ).

Wie heeft goede evaring met deze producten, of zijn er wellicht betere producten op de markt?

• sanderclaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-12-2023
misschien had ik moeten vragen:

wie weet een goede externe audio interface met 3 of 4 stereo outputs (dus 6 of 8 RCA outs)? :)

Verwijderd

Je kan kijken voor de M-audio fasttrack (USB 2.0) 8in 8out plus digitale in/out en midi in/out kan je naast je dj setup ook een midi-protocol apperaat aansluiten zo als een kleine midi keyboard voor extra effecten of een midi controller om aan knopjes tedraaien die gelinkt zijn met mooie effecten zoals sweeps, low-cuts etc etc.
Maar je kan ook kijken bij Edirol de FA-66 (wel FIREWIRE), erg erg erg goeie kwaliteit wel beetje duur maar zeker zijn geld waard.

Succes :)