Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een beamer, maar ik ben zelf niet heel erg in-to projectie enzo. Ik zou dus graag van jullie horen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een beamer? De beamer zal gebruikt worden voor presentaties/films op een zeil van 5x2 meter. Breedbeeld lijkt me dus al handig. Een beetje resolutie is dan denk ik ook wel van belang? Qua lumen/contrast ben ik niet zo op de hoogte, wat zijn goede waarden? Ik weet niet of deze eisen mogelijk zijn voor het budget, namelijk onder de 1000 euro...

Hopelijk weten jullie hier meer van en kunnen jullie me op weg helpen met het zoeken naar een beamer.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:42

voodooless

Sound is no voodoo!

Misschien moet je eerst zelf even hier zoeken naar vergelijkbare topics. Dit soort dingen zijn namelijk al vaker gevraagd. Kijk gewoon eens naar actuele modellen, en ga ook vooral even in de winkel kijken wat de zichtbare verschillen zijn tussen beamers.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Kijk eens in de pricewatch op de frontpage naar modellen in je prijsklasse. Kijk naar modellen die veel bezocht worden in de pricewatch en die veel verkocht worcen (# dealers) Ga daar dan reviews van zoeken. Dat is een goed begin. Vergeet dat zeil, koop een echt scherm. Dat verhoogt je beeldkwaliteit aanzienlijk en de reflectie in zo'n scherm maakt dat je ook een lampje aan kan zetten zonder dat de beeldkwaliteit minder wordt.

Hoe kom je trouwens bij 5x2 meter?

[ Voor 34% gewijzigd door Captain Pervert op 07-05-2008 10:34 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik neem aan dat je deze beamer wilt gaan gebruiken in een volledig verduisterde kamer anders ben ik bang dat je voor €1000 niet zo snel een beamer kan vinden die zo'n groot scherm goed kan "verlichten"