Trackmania Nations Forever hangt

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 18:06
Hey daar,

als ik met trackmania nations forever een level laad, hangt hij zo'n 10 seconden. Ook als ik op spatie duw, om te chatte, hangt ie ook effe.

8800GT
e6600
2 gb ram
windows xp pro

Iemand een idee?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nee, geen idee. Lees [faq]FAQ[/faq] nog eens door om te beginnen, ik mis nogal veel aan je topic. Zoals inzet, en systeemspecs. En ja, er staat welke processor, videochip en hoeveel geheugen je hebt, maar dat zijn *geen* specs. Ook zie ik nergens wat je zelf al gedaan hebt, of wat je hier met de search of via Google hebt kunnen vinden.

Verwijderd

Heb je mss XFire runnen tegelijkertijd? Bij mij hangt die dan ook :-(.. Alleen als ik XFire UITZET, dan pas willen maps inladen..

• Coeluh
TheZeroorez schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:28:
Nee, geen idee. Lees [faq]FAQ[/faq] nog eens door om te beginnen, ik mis nogal veel aan je topic. Zoals inzet, en systeemspecs. En ja, er staat welke processor, videochip en hoeveel geheugen je hebt, maar dat zijn *geen* specs. Ook zie ik nergens wat je zelf al gedaan hebt, of wat je hier met de search of via Google hebt kunnen vinden.
Ja ik wilde nog dit topic posten voor het eten :+

Ik heb gegoogled, maar niet veel oplossingen gevonden.

Heb directx geupdate, een reinstall gedaan en mn videokaart drivers geupdate naar de allerlaatste versie.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:37:
Heb je mss XFire runnen tegelijkertijd? Bij mij hangt die dan ook :-(.. Alleen als ik XFire UITZET, dan pas willen maps inladen..
Xfire staat uit

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:52

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Zet voor de grap het geluid eens uit van Trackmania, er schijnen nogal veel problemen met het geluid te zijn :)

...

• Coeluh
Basti504 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:04:
Zet voor de grap het geluid eens uit van Trackmania, er schijnen nogal veel problemen met het geluid te zijn :)
Het werkt niet.

Ook als ik de editor wil gebruiken geeft elke klik weern een vertraging van 10 seconden. TE irritant.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Coeluh schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:03:
Ja ik wilde nog dit topic posten voor het eten :+

Ik heb gegoogled, maar niet veel oplossingen gevonden.

Heb directx geupdate, een reinstall gedaan en mn videokaart drivers geupdate naar de allerlaatste versie.
Krijg je een extra kans omdat ik het slotje vergeet, beantwoord je nóg niet alle vragen die ik stel :N
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.