Toon posts:

Ondersteuning abit IX38 quadGT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag over de ondersteuning van dit moederbord in combinatie met een Q9300 (yorkfield)

Volgens de site van abit is er (nog) geen officiele ondersteuning van deze processor in combinatie met dit bord.
Maar in de lijst met ondersteunde processors staan wel snellere.
Dus nu was mijn vraag, heeft iemand al deze combinatie in gebruik?

Verwijderd

Er is zo te zien nog geen Quadcore 45nm getest op jouw moederbord dus de kans bestaat dat het niet gaat werken. Maar misschien wordt die ook gewoon gezien als Unknown CPU. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ach een moet er dan toch de eerste zijn ;)
Alleen vind ik het wel vreemd, want zo bijzonder zijn die 45nm dingen ook weer niet volgens mij.
Ik krijg dat bord vrijdag binnen, dus dan gewoon proberen maar.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
Even Googlen.

Als ik zo op de eerste hit naar iemand sig kijkt, zie ik dat het blijkbaar gewoon kan:
IX38 QuadGT:BIOS-13_B1
Core 2 Quad:Q9300

4GB DDR2-800MHz:2x2GB Corsair,2x2GB Kingston
LSI21320-R:2x Fujitsu 15k:RAID 0
Diamond HD3850
WinXP x64 SP2
Desnoods stuur je die persoon even een PM :)
Alleen vind ik het wel vreemd, want zo bijzonder zijn die 45nm dingen ook weer niet volgens mij.
Fysiek kunnen ze waarschijnlijk gewoon erop (X38 chipset, kom op), alleen officieel nog niet. Misschien dat je handmatig de FSB in moet stellen, maar zover wil een X38 echt wel hoor.

[ Voor 22% gewijzigd door Bitage op 06-05-2008 20:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.

Stom van me trouwens, had ik zelf kunnen bedenken dat een slimme zoekactie veel info bied.
Ik had zelf alleen processortopics op got doorgespit.
Bitage schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:50:

Fysiek kunnen ze waarschijnlijk gewoon erop (X38 chipset, kom op), alleen officieel nog niet. Misschien dat je handmatig de FSB in moet stellen, maar zover wil een X38 echt wel hoor.
De FSB opkrikken is altijd het eerste wat ik doe, dus geen probleem lijkt me. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 11:20 ]