Ik heb gisteren een klacht ingediend bij Multikabel. Samengevat. 3-in-1 bundelhouders (televisie-telefoon-internet) krijgen nog wel snelheidsupgrades, andere abonnees niet. Ik ben behoorlijk pissig hierover aangezien ik net gekozen heb voor Multikabel als provider in mijn nieuwe huis, juist omdat ik uit ervaring bij mijn ouders thuis weet dat elke zoveel maanden de snelheid wordt verhoogd. Mijn ouders zijn ~8 jaar begonnen met 512kb down / 64kb up en zitten nu op 16mbit down / 3mbit up. Ik neem geen telefonie af (wel tv) bij Multikabel dus ik krijg geen snelheidsverhoging meer, weg reden om Multikabel te kiezen.
Ik hoop dat er mensen zijn die zich op eenzelfde manier belazerd voelen, ik zal wel weer een te felle mening hebben hierover. Natuurlijk, het is enkel een service, ze zijn het niet verplicht te verhogen... maar om mee te komen met ADSL, waar ik net zo snel voor zou kunnen kiezen nu, bieden ze opeens een belabberde dienst.
Dit is mijn klacht die ik aan ze gericht heb (het is een schot in het donker aangezien ze totaal geen klachtenformulieren aanbieden... frappant genoeg):
Ik hoop dat er mensen zijn die zich op eenzelfde manier belazerd voelen, ik zal wel weer een te felle mening hebben hierover. Natuurlijk, het is enkel een service, ze zijn het niet verplicht te verhogen... maar om mee te komen met ADSL, waar ik net zo snel voor zou kunnen kiezen nu, bieden ze opeens een belabberde dienst.
Dit is mijn klacht die ik aan ze gericht heb (het is een schot in het donker aangezien ze totaal geen klachtenformulieren aanbieden... frappant genoeg):
Sinds 5-5-2008 zijn de internet snelheden verhoogd voor bundelhouders. Ik ben lid geworden van Multikabel omdat ik weet dat de snelheden vaak worden verhoogd en de dienst betrouwbaar is. Ik ben inmiddels ervaringsdeskundige. Ik heb in mijn ouderlijk huis (lidmaatschap *******) in de afgelopen 8 jaar talloze snelheids upgrades meegemaakt en ik twijfelde dus ook niet over de internet en televisie provider voor mijn eigen huis kortgeleden (lidmaatschap *******). Het was zelfs de grootste reden voor de keuze want laten we eerlijk zijn de talloze ADSL abonnementen zijn veel goedkoper tegenover uw kabel abonnementen, de snelheidsupgrades hielden mij altijd uiterst tevreden.
Echter vind ik dat ik nu gediscrimineerd word, ik ben geen bundelhouder, dus ik heb geen recht op een snelheidsverhoging. Ik vind dat zeer jammer en zelfs een tikkeltje kinderachtig. Voor telefonie ben ik ook geen klant bij een andere provider. Ik heb helemaal geen telefonie nodig en indirect zet u mij voor een dilemma waar ik niets mee kan. Er is voor mij geen reden om alsnog telefonie bij u onder te brengen, ik heb zelfs geen telefoon in huis. Dat ene gesprek per week gaat via de zakelijke mobiele telefoon.
Ik zie in de toekomst graag dat ook gewone internet abonnementen meegaan in de snelheidsverhoging. Mijn punt is dat voor mij op deze manier totaal geen meerwaarde meer is voor kabel boven een goedkopere ADSL verbinding. In plaats van mij en wellicht ook anderen over de streep te trekken en te gaan voor een zogenaamd goedkoop 3-in-1 pakket zou ik liever gaan shoppen voor losse abonnementen.
Alvast bedankt voor uw reactie, die u overigens ook naar mijn mobiele nummer mag richten.