• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10-2025
Beste allemaal :-)

Onlangs heb ik een Dell SFF gekregen, nieuw mobo in gefixt en deze loopt als een trein. Nu wil ik deze ombouwen tot MythTV boxje echter loop ik tegen het feit aan dat (tot nu toe) alle TV kaarten te groot (to hoog) blijken voor de case... Ik heb gegoogled en rond gevraagd maar niemand die het lijkt te weten. Wel heb ik gewone grafische kaarten gevonden die geschikt zijn voor een SFF case maar nogthans geen die een tv in/out hebben en geschikt zijn voor MythTV.

-Pwn the day-

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Lijkt me niet echt NOS'erig. Maar ach, hoe hoog mag de pci kaart zijn? De pinnacle 50i is low profile, de bracket alleen niet (maar met een beetje knutselen die ook). pci-e kaarten zijn vaak ook laag, maar nog niet werkbaar onder linux.

[ Voor 19% gewijzigd door disheaver op 06-05-2008 18:17 ]

• Nowhereman
PCI kaart mag max 7,5cm hoog zijn
pci-e zal niet gaan passen, het board ondersteund enkel PCI en AGP

De reden dat ik het in NOS heb geplaatst is omdat ik het gebruik met mythtv het zwaarst vind wegen, ergens ben ik het wel met je eens dat het ook in de Videoplanken en Beeldkanonnen sectie zou kunnen... sterker nog , ik ga eens vragen de post te moven -thnx. :)

-Pwn the day-

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zoeken naar een low profile tv kaart. De pinnacle 50i kan passen, met geknutsel. (ik heb er een over, overigens...). Anders heeft de hauppauge 150 ook een low profile versie. Gewoon googlen naar lage tv kaartjes, vervolgens naar de linux-ondersteuning.

• Nowhereman
Thnx, maar heb de boel opgelost middels een PCI riser kaartje (http://www.myelectronics.nl/contents/en-us/d158.html) en een PVR 150 MCE van hauppage, die moet nog binnenkomen maar is reeds besteld :)

-Pwn the day-

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:27
Over welke Dell hebben wij het ? een Optiplex ? en wat voor mobo heb je erin gemaakt ?

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1