Hallo, ik heb nu net een nieuwe 3d kaart van n vriend overgekocht, een 8800gts 320mb. naja zo nieuw is die ook weer niet. nu heb ik ook 4gb ocz geheugen gekocht. nu bedenk ik me net, als ik mijn moederbord, procesor, video kaart en geheugen verkoop voor samen ongv 100 euro. dan kan ik voor dat geld ook wel n nieuw moederbord + procsessor kopen. k kan hier wel ongv 50 euro bij leggen. ik dacht zelf aan asus p5 b/k moederbordje van ca 70 euro en daar dan nog een intel core 2 duo bij of zo, maar dr zijn weer zo veel verschillende processoren in verschillende prijsklasses, of krijg ik in deze prijsklasse meer met een amd processor?
dan nog 1 ding
, beetje offtopic, hoewel ik niet eens 100% zeker weet of dit topic wel hier past
, majah eh... heb bij mijn voeding geen 6 slot pci e voeding kabeltjes gekregen. heb nooit problemen gehad met mijn x850xt, maar met die xfx 8800gts is er zo'n heel verhaal dat ik perse die 6 slot pcie dingen meot hebben. op het moment gebruik ik een gewoon voedings konnectortje, met 5 pinnetjes en 2 molex aansluitingen, ik heb maar 1 molex aansluitingkje daarvan in gebruik, die 3 van de 5 pinnen voed. (mijn vorige voedingskabeltje had er in eht totaal maar 3), alles draait nu opzich wel lekker maar ik vraag me af of mijn nu dan niet te heet word ofzo? moet ik die 2e molex aansluiting ook aansluiten. n vriend zij dat t opzich niet zo'n goed idee was omdat dr dan te veel stroom op komt ofzo, maar kweenie of hij nou wel gelijk had.
dan nog 1 ding