Logitech MX3200 op ps/2 converter

Pagina: 1
Acties:

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hoi,

zit met het volgende. Ik heb een draadloos desktop-setje (Logitech MX3200). Deze heeft een ontvanger welke middels usb op de pc wordt aangesloten. Er is dus 1 USB-connector voor beide apparaten.
Nu had ik nog een KVM-switch liggen met ps/2 connectoren. Nu dacht ik om zo'n verloop kabeltje te halen (usb naar 2 ps/2). De usb wordt dan gesplitst over de twee ps/2 poorten.
Maar nu werkt alleen de muis. Toetsenbord krijg ik niet aan de praat met dit kabeltje.

Weet iemand mij te vertellen of dit wel gaat werken als ik een USB-switch koop? Kan ik dan wel de muis en toetsenbord die via 1 usb zijn aangesloten gebruiken op twee pc's?

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ik denk dat het niet gaat werken, invoerapparatuur op een USB switch. Je zou kunnen kijken of je een USB KVM switch op de kop kunt tikken die met invoer over 1 USB kabel kan werken, maar ik denk dat zo'n KVM switch 2 losse apparaten wil hebben.

Hier kon uw advertentie staan

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ja ik bedoelde zo'n kvm-switch. My bad.

Is er nog een andere mogelijke oplossing om van die ene usb twee aansluitingen te maken?

Verwijderd

Ik heb dit zelf ook nog geprobeerd (usb keyboard en muis aansluiten op ps/2-switch). Dit geeft helaas niet de gewenste resultaten...
Soms werd keyboard herkent, soms muis, soms niets...
heb dan maar een usb-switch aangeschaft
...
Ah, post slecht gelezen, ik vermoed dat dat wel voor problemen zal zorgen, zelfs met een usb switch. De KVM-switch wil inderdaad 2 apparaten herkennen... :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2008 08:48 . Reden: post herlezen ]

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

ione schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 08:36:
Ja ik bedoelde zo'n kvm-switch. My bad.

Is er nog een andere mogelijke oplossing om van die ene usb twee aansluitingen te maken?
Andere muis aaschaffen, bij voorkeur of bedraad, of indien draadloos niet hetzelfde merk of niet dezelfde overdrachtsmethode (bijv BT ipv radio).

Hier kon uw advertentie staan