Een beetje vage starttitel maar ik heb het volgende probleem bij een gebruiker. Zij heeft een hoop verschillende Contactpersonen mappen in outlook en is recent van PC gewisseld. In deze mappen staan gewoon normale contactpersonen en die konden vroeger ook via het "aan" veld opgeroepen worden, maar sinds er een nieuwe pc staat komen deze mappen niet meer voor in deze lijst.
Nu weet ik dat het via eigenschappen in te stellen valt om "deze map weergeven als een e-mailadresboek" maar het tabblad waar deze optie in staat is gewoon niet aanwezig.
Is er nog een andere oplossing dan een nieuwe contactpersonenmap aanmaken en alle contactpersonen te verslepen naar de nieuwe map, of is dit gewoon een vaag probleem zonder oplossing?
Nu weet ik dat het via eigenschappen in te stellen valt om "deze map weergeven als een e-mailadresboek" maar het tabblad waar deze optie in staat is gewoon niet aanwezig.
Is er nog een andere oplossing dan een nieuwe contactpersonenmap aanmaken en alle contactpersonen te verslepen naar de nieuwe map, of is dit gewoon een vaag probleem zonder oplossing?
blup