[PCI] Atheros Wlan kaartje kapot

Pagina: 1
Acties:

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Ik heb hier een SMC 108MBps wlan kaartje liggen met een atheros chip
5125 oid...
Anyway, 2 weken terug (toen deze kaart in die server zat) heb ik me server om zeep geholpen (lees schroefje onder het mobo)

sindsdien doet ook deze kaart het niet meer, hij word niet meer herkend, niet meer door windows en door linux, ook een lspci geeft hem niet meer weer.

Kan ik er gerust vanuit gaan dat hij ook gewoon mee overleden is ? of zijn er nog dingen die ik kan testen ?

(ps kaartje word sindsdien gloeiend heet)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ga er in dat geval maar vanuit dat hhij stuk is ja, een kaart die gloeiend heet wordt maakt waarschijnlijk ergens kortsluiting. Zonde, maar als hij nergens meer wordt gedetecteerd dan kun je hem het beste gewoon weggooien.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Thnx Terw daar ging ik ook al een beetje vanuit,maar ik dacht misschien weet iemand nog iets wat ik kan proberen
Jammer is het idd, maar vooral STOM :'(
Heel jammer is dat dit specifieke kaartje (being the SMCWPCIT-G ) (wat ik dus een heerlijk kaartje voor linux vond icm met madwifi-ng) bijna nergens meer te krijgen is , de 54mbit (SMCWPCI-G) versie wel , maar de 108 mbit niet.

Er is 1 shop die hem in zijn assortiment heeft, maar kan hem atm ook niet leveren :)

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-05-2008 14:28 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• King4589
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:51
Ik heb vorige week een soort gelijk kaartje gekocht via E-bay, het is dan een D-link, maar wel een met Super G, 108Mbit dus. (zelfde chip)
ik kreeg hem via een veiling voor €9,- via nu kopen kost het 19,95
http://cgi.ebay.nl/Wirele...8QQtcZphotoQQcmdZViewItem

ik heb meer van deze verkoper gekocht, ben er tevreden over, het leuke is dat alles gecomineerd verzonden kan worden, zelf kijk ik dan of ik iets voor €1 mee kan krijgen, zoals een usb fantilator, led leeslampje. dat soort zooi