Toon posts:

Guitar Hero; filterfunctie tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte redactie,

De nieuwswaarde van dit bericht over Rock Band Wii is een aardige benadering van 0.

Deze mening werd door VorteX en ymmv reeds in betreffend topic verwoord, maar grondig weggemod. Onterecht, daarom hier nogmaals. Tweakers.net heeft als nieuwssite een filterfunctie te vervullen; al is de bedoeling van 'live' de mensen te onderhouden met wat minder 'nerdy' content, dit item is volkomen triviaal, overbodig en deze site volstrekt onwaardig.

Misschien dat een consumentenelectronica-site VNU meer € oplevert dan een geeky hard- en softwaresite, maar met dit soort 'geplug' verkwanselen jullie de goede naam die tweakers.net in de loop der jaren heeft opgebouwd.

Zie uit naar een reactie en vooral naar betering,
met groet,

NN

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Euh, voor de mensen die de Wii of PS2 versie van Rock Band hebben aangeschaft (of van plan zijn dit te doen) zou ik dit toch wel nieuws noemen. Deze mensen hebben namelijk geen downloadable content en MTV/Harmonix/EA zorgt er hierdoor voor dat mensen toch die extra nummers kunnen spelen. Ik zou het artikel eerder beschouwen als de aankondiging van een expansion pack. ;)

Dat het je niet interesseert is wat anders, maar daar heb je de back-knop op je browser voor.

[ Voor 32% gewijzigd door pasta op 06-05-2008 13:53 ]

Signature

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Guitar Hero, Rock Band en GTA4 zijnop dit moment uitermate populair. Waarom zouden we dat dan moeten vermijden als er over die games iets nieuws te melden is? Dat het voor jou geen nieuws is, kan zijn. Maar voor andere bezoekers is het wel nieuws, maar die lezen waarschijnlijk niet het nieuws die jij wel leest.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik zie trouwens helemaal geen posts van ymmv of Vortex.. :?
edit:
nvm, gevonden in een ander artikel:
VorteX in 'nieuws: Guitar Hero en Rock Band krijgen deze week nieuwe content'
ymmv in 'nieuws: Guitar Hero en Rock Band krijgen deze week nieuwe content'

Waarom dat het onterecht is weet ik niet. Het voegt inhoudelijk helemaal niks doe op de Frontpage. Maar daar gaat dit topic overwegend niet over :)

[ Voor 74% gewijzigd door Kixtart op 06-05-2008 14:39 ]

☻/
/▌
/ \

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Kom op, dit is toch overdreven?

Alweer een Rock Band artikel:
http://life.tweakers.net/...le-content-rock-band.html

Groepeer het dan per drie weken of zo ... maak je een grote "Rock Band & Guitar Hero update".

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Als je niet van dit soort artikelen houdt kijk je toch gewoon alleen op http://core.tweakers.net/ en http://pro.tweakers.net/ :) ? (Alhoewel het dan makkelijker zou zijn om die twee tegelijk te bekijken, zonder life te zien.)

DM!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Of klik je gewoon niet op die headline :P

offtopic:
Hoi Wouter :w

☻/
/▌
/ \

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Waar het om gaat is dat de inhoud ook nogal "leeg" is.
Welke nummers beschikbaar worden gesteld voor Rock Band is niet bekend
Een Europese release zal echter nog even op zich laten wachten
Een hoop is niet duidelijk dus.

Mij lijkt de nieuwswaarde minimaal (weinig aanvulling ten opzichte van eerdere berichten over GH) en de diepgang is enigszins afwezig.

Het meest concrete nieuws uit het bericht is eigenlijk dat er een Amerikaanse DVD uit komt van Southpark's huidige seizoen, maar dat lijkt me niet meer dan logisch (bij TV-series) tegenwoordig.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Het belangrijkste punt in dit nieuwsbericht is toch dat het zeker is dat er nummers voor Rock Band meegeleverd gaan worden bij een DVD van south-park. Southpark en Guitar Hero zijn beide nog erg in trek en dus zal het voor vele ook wel interessant nieuws zijn. Zelf heb ik geen Wii, maar vind het toch meestal wel interessant om te lezen wat voor reclameacties ze bedenken om de verkoop te verhogen.

☻/
/▌
/ \

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Speed24 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:11:

Het meest concrete nieuws uit het bericht is eigenlijk dat er een Amerikaanse DVD uit komt van Southpark's huidige seizoen, maar dat lijkt me niet meer dan logisch (bij TV-series) tegenwoordig.
Het belangrijkste in nieuws: Dvd-release South Park krijgt downloadable content Rock Band is dat er nummers voor een spel via een dvd-release verspreid worden. Dat dat bij de dvd van South Park gedaan wordt, is bijzaak. Dat de nummers voor Rock Band zijn, schopt het item onder meer tot nieuws.

Er zit inderdaad weinig diepgang in het nieuws: informatie over welke nummers ontbreekt en de dvd's zijn niet direct in Europa beschikbaar, maar het is wel een goeie opzet tot vervolgnieuws: mogelijk worden nummers voor andere spellen ook via dvd's van andere tv-series verspreid. Als de dvd van Goeie Tijden Selchte Tijden downloads voor Rock Band of Guitar Hero krijgt, dan kan er wel naar eerder nieuws terugverwezen worden. Er spelen meer factoren mee in nieuws dan op het eerste oog ;).
Pagina: 1