instellen wireless op pda

Pagina: 1
Acties:

• redfox314
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-03 10:17
Ik heb onlangs mijn wireless security een beetje geüpgrade.
Ik heb een 63 tekens lange wpa key gekozen.
Nu op mijn PDA is dat invoeren van die 63 tekens lange key een verschrikking en kopieren en plakken werkt om een of andere reden niet.

Weet er iemand iets waarmee ik dat kan automatiseren of via activesync kan instellen.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03
Op de meeste PDA's is dat toch gewoon een kwestie van éénmalig instellen en opslaan? Tja, je zult het wel 1 keer over moeten tikken maar dat lijkt me het probleem niet echt.

• redfox314
na 5 keer tikfout na 25 karakters gaat ge op zoek naar alternatieven

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:06
Ik heb het een keer heel omslachtig gedaan met SOTI Pocket Controller Daarmee kun je macro's genereren en afspelen. Toen had ik een programmaatje in Java gemaakt wat de juiste keycodes genereert en opslaat in een bestand. Vervolgens in SOTI die macro afgespeeld. :P

Volgens mij kun je in WM6 trouwens wel een key kopiëren met Ctrl-c en plakken met Ctrl-v. Welk OS gaat het eigenlijk over?

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap-Jan op 06-05-2008 14:56 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• redfox314
WM5 spijtig genoeg...

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 23:39

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Microsoft's Remote Display Control niets?

Hiermee kun je je PDA overnemen via ActiveSync. Op deze pagina vind je installatie handleiding + locatie van download (is gratis te downloaden @ microsoft).

Vervolgens kun je zonder problemen alles vanaf je pc gewoon intypen op je PDA :)

[ Voor 13% gewijzigd door remy007 op 06-05-2008 16:32 ]

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Werkt trouwens ook via Bluetooth én met Vista.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1