Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[outlook 2k3] foutmelding over regels bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2024
Bij het opstarten van Outlook 2k3 krijg de client een foutmelding:

code:
1
2
3
4
Fout bij het lezen van de regels vanaf de server. 
De hoeveelheid beschikbaar geheugen of systeembronnen is te klein. 
Het formaat wordt niet herkend. Sluit een of meer programma's of 
vensters af en probeer het opnieuw

Op zich kan er volledig gewerkt worden met outlook, maar het is wel een vervelende foutmelding. En ik kan hem niet achterhalen.
De client staat in verbinding met een sbs 2k3 server. Alle offline bestanden zijn uitgeschakeld, evenals de shadow copies. Ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft, maar toch vermeld ik het, voor het geval dat.

Ik heb het bestand extend.dat al gewijzigd in extend.old. Maar dat hielp niet. Zoeken met google hielp ook niet, omdat het lijkt alsof deze foutmelding niet vaker voorkomt. De melding van de systeembronnen wel, maar dan in combinatie met een ontbrekend dll bestand. Zodoende kwam ik op de extend.dat oplossing. Maar die helpt dus niet....

Alvast bedankt voor de info!

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Maak je gebruik van berichtregels? En zo ja, heb je die al een keer weggegooid, outlook opnieuw gestart en de regels opnieuw aangemaakt?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2024
Ja er wordt gebruik gemaakt van berichtregels.. Maar die op de server stonden (ingevoerd via OWA) die heb ik verwijderd (waren overbodig). Maar de in outlook zelf ingestelde regels.. tuurlijk..

Ga het direct even proberen! Super van je snelle reactie.

EDIT: Ja dat was hem dus. De regels van de server stonden nog wel in outlook, maar niet meer op de server. Wel ergens heel slecht dat ik daar zelf niet opkwam 8)7 .. Maar goed het werkt weer! En nogmaals, dank je voor het 'meedenken'!

[ Voor 33% gewijzigd door lucaspr op 06-05-2008 13:31 ]

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-