Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OL2007]Mail beantwoorden vanuit adres waar naartoe gezonden

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:18
Ter verduidelijking van de titel:
Ik heb verschillende accounts in mijn OL staan, werkt prima, ik heb een adresje voor mijn registratie's op fora/diensten op het internet, en ééntje voor de 'echte' mail en tenslotte mijn hotmail van vroeger nog (excuses: live mail).

Nu krijg ik regelmatig ook een mailtje op mijn "registratie-adres' (eigenlijk een 'echt' mailtje, maar toch weer commercieel gerelateerd, daarom dus dat 'registratieadres' daarvoor).

Nu, als ik op zo een mailtje antwoord, dan stuurt ie altijd terug met mijn privé-adres als standaard. Ik heb al eens gezocht op google met "automatically reply with adres sent to outlook", maar dat gaf meer OOA/OOR instellingen terug, wat ik dus niet nodig heb...

Kent iemand daar het vinkje/instlelingen voor?

Let op, de registratieaccount moet niet de standaard worden he...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit zou geheel automatisch al moeten gebeuren. Zijn het 3 accounts, of 1 account waar verschillende mailadressen op uitkomen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:18
F_J_K schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:00:
Dit zou geheel automatisch al moeten gebeuren. Zijn het 3 accounts, of 1 account waar verschillende mailadressen op uitkomen?
registeradres staat geforwarded in gmail naar mij prive adres...

en die hotmail is een aparte...

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
HyperBart schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:31:
[...]

registeradres staat geforwarded in gmail naar mij prive adres...

en die hotmail is een aparte...
Dan is wat Outlook betreft je prive -adres de ontvanger en dus afzender. Maak anders voor je gmail-spambox een apart outlook account aan, dat gaat waarschijnlijk beter.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
En misschien moet je nog even het van-veld activeren: Afbeeldingslocatie: http://itiumict.com/Jake/OutlookFromBCC.jpg

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters