Ik ben opzoek naar een desktop search programma wat een index lokaal (op een netwerklocatie) wegschrijft. Dit programma moet echter niet tot geen registerinstellingen nodig hebben. Waar ik het voor wil gebruiken is het indexeren van een grote map (1.000+ word docs). Gebruikers moeten dan via hun gewone gebruikers account, waardoor ze niet kunnen schrijven in het register, het programma kunnen openen waardoor snel gezocht kan worden.
Freehand was een ideaal programma voor mij, maar deze werkt dus niet. Verder werken alle andere indexeer applicaties volgens mij ook met register instellingen. Weet iemand een programma die dat niet doet, of een tool om dit te omzeilen? Het programma moet lokaal op windows XP professional en op een terminal (win server 2003) kunnen draaien.
Freehand was een ideaal programma voor mij, maar deze werkt dus niet. Verder werken alle andere indexeer applicaties volgens mij ook met register instellingen. Weet iemand een programma die dat niet doet, of een tool om dit te omzeilen? Het programma moet lokaal op windows XP professional en op een terminal (win server 2003) kunnen draaien.