Ik heb een tijdje geleden Nokia Maps 2.0 Beta voor op m'n Nokia N82 geinstalleerd. Bij deze beta zit 3 dagen proef navigatie. Nu wil ik de navigatie optie gewoon verlengen/aanschaffen. Dit krijg ik echter niet voor elkaar. Als je bij opties een nieuwe kaart selecteert en je kiest Benelux, dan lijkt m'n Nokia Maps de gratis 3 dagen proef licentie via internet te checken en dan werkt het navigeren gewoon niet omdat die 3 dagen verlopen zijn. Ik wil gewoon altijd gebruik maken van het navigeren. Hoe krijg ik dit voor elkaar?? Als ik een andere kaart van een ander land kies, krijg ik gewoon netjes betaal mogelijkheden te zien. Bij Benelux dus niet. Heb Nokia zelf een email gestuurd maar op heden nix terug gehad. Het lukt ook niet om Nokia Maps 2.0 te verwijderen van m'n telefoon om vervolgens 1.0 te installeren. Bij het verwijderen geeft hij al een foutmelding. Weet iemand hoe ik dus gratis/betaald gebruik kan maken van de navigatie optie?
ps. Een kameraad heeft dezelfde beta geinstalleerd en kan op de dag van vandaag probleemloos gebruik maken van de navigatie optie. Die 3 dagen blijken bij hem dus gewoon probleemloos overschreden te worden. En nee hij nix betaald. Vage shit...
ps. Een kameraad heeft dezelfde beta geinstalleerd en kan op de dag van vandaag probleemloos gebruik maken van de navigatie optie. Die 3 dagen blijken bij hem dus gewoon probleemloos overschreden te worden. En nee hij nix betaald. Vage shit...
[ Voor 11% gewijzigd door stp_4 op 06-05-2008 10:21 ]
stp - PSN ID: stp_4