Ik heb Vista64b onlangs geinstalleerd. Ik begin echter steeds vaker errors te krijgen die lijken te komen doordat ik onvoldoende schrijfrechten heb. Zo geeft Steam vaak de melding: 'unable to write to current steam application folder' en ook een restore point (via control panel) wegschrijven resulteert in een foutmelding dat hij geen restore point kan wegschrijven omdat de disk write protected is.
Ik heb maar 1 user aangemaakt die ook administrator is (dat heb ik dubbel gecheckt via user account management), dus dan zou ik gewoon schrijfrechten moeten hebben?
Ook Steam opstarten via 'run as administrator' werkt niet, dan krijg ik nog steeds de error.
Toen ik vanochtend ook nog de melding van system restore/back-up kreeg over het niet kunnen wegschrijven van een system restore point, dacht ik dat het wellicht een dieper liggend probleem is.
Heeft iemand dezelfde problemen en/of een oplossing hiervoor?
Ik heb maar 1 user aangemaakt die ook administrator is (dat heb ik dubbel gecheckt via user account management), dus dan zou ik gewoon schrijfrechten moeten hebben?
Ook Steam opstarten via 'run as administrator' werkt niet, dan krijg ik nog steeds de error.
Toen ik vanochtend ook nog de melding van system restore/back-up kreeg over het niet kunnen wegschrijven van een system restore point, dacht ik dat het wellicht een dieper liggend probleem is.
Heeft iemand dezelfde problemen en/of een oplossing hiervoor?