Ik heb Zend Framework op de server van mijn ISP geplaatst, maar ik vind het soms maar irritant om uit te zoeken welke members een class heeft, wanneer ik er 1 instantieer. Normaalgesproken is het zo dat ik een lijstje krijg met members bij het intypen van code, maar op 1 of andere manier krijg ik dat niet altijd voor elkaar bij het Zend Framework. Enig idee of dit misschien beter is bij de nieuwe Zend Studio 6 Eclipse?
Maar hoe kom je aan die instantie? Als dat bijv. via een factory gaat is de klasse niet zomaar bekend. In dat geval heb je iets aan frickY in "Zend Studio en Factory Pattern"
{signature}
Een UI is natuurlijk onderhevig aan persoonlijke voorkeur, maar ik ben van Zend Studio Eclipse afgestapt en weer lekker terug op 5.5.
Krijg je wel netjes het lijstje met classes van het zend framework dan? Onthoud trouwens wel dat zowel 5.5 als Eclipse niet met singletons of factories om kunnen gaan.
Krijg je wel netjes het lijstje met classes van het zend framework dan? Onthoud trouwens wel dat zowel 5.5 als Eclipse niet met singletons of factories om kunnen gaan.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.