Sinds een aantal maanden komt er een wat hogere toon van mijn 8800gtx kaart af. Dit is volgens mij van de fan. Ik heb hem vanmorgen nog wat uitgestoft (voor zover het kon, want er zat niet veel stof in), maar de hoge toon blijft aanhouden. Meestal begint het nadat de PC 5 miniuten idle draait van start. Ik heb het idee dat door de warmte in de kast de fan harder gaat draaien, maar dan blijft het toch raar dat ik hier vroeger geen last van had. Je moet wel goed luisteren om de toon te horen en het is op sommige plekken beter hoorbaar dan op andere in de kamer... Heeft iemand hier ook last van met een 8800 kaart? Het is een ASUS 8800GTX btw.
Oja, bij het afsluiten geeft hij een kort piep geluid (dus als de stroom eraf gaat). Dit is al vanaf dat ik de kaart heb gekocht, maar volgens mij is dit normaal. Dacht dat ik dat ook al eens ergens anders gelezen had.
Oja, bij het afsluiten geeft hij een kort piep geluid (dus als de stroom eraf gaat). Dit is al vanaf dat ik de kaart heb gekocht, maar volgens mij is dit normaal. Dacht dat ik dat ook al eens ergens anders gelezen had.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2008 21:55 ]