Heej Hallo. Ik heb even een nieuwe kernel gebakken (2.2.18) op mijn debian 2.2 systeempje. make xconfig, make dep, make modules_install, make bzImage en daarna een lilo edit.
Reboot: "cannot find map file"
check in lilo.conf: map=/boot/map
check in /boot: ja hoor, map bestaat (-rw-------)
Heb ik ergens iets over het hoofd gezien? Of een foutje in de kernel config gedaan?
Xfree probleem: als ik nu gdm laat starten is het scherm helemaal zwart op de naam en pw invoer vakjes na. Log ik in kde, zijn delen van mijn scherm zwart, als ergens met de muis overheen ga wordt het weer goed. Als ik een tijdje wacht gaat het ook beter. Iemand 'enig' idee??
Bedankt!
----
[edit]
Scherm op zwart is ook als ik met de oude kernel boot.
Ohja, als ik 'depmod -a' doe krijg ik een heleboel "depmod: not an ELF file" mededelingen. (ook tijdens booten trouwens)
Reboot: "cannot find map file"
check in lilo.conf: map=/boot/map
check in /boot: ja hoor, map bestaat (-rw-------)
Heb ik ergens iets over het hoofd gezien? Of een foutje in de kernel config gedaan?
Xfree probleem: als ik nu gdm laat starten is het scherm helemaal zwart op de naam en pw invoer vakjes na. Log ik in kde, zijn delen van mijn scherm zwart, als ergens met de muis overheen ga wordt het weer goed. Als ik een tijdje wacht gaat het ook beter. Iemand 'enig' idee??
Bedankt!
----
[edit]
Scherm op zwart is ook als ik met de oude kernel boot.
Ohja, als ik 'depmod -a' doe krijg ik een heleboel "depmod: not an ELF file" mededelingen. (ook tijdens booten trouwens)