Verwijderd

Topicstarter
Hoi daar,

wellicht weten jullie een oplossing voor onderstaande of kunnen jullie mij net het duwtje in de juist richting geven. Hetvolgende speelt;

Ik probeer een kwalitatief goed gemaakte gif image ( met kwalitatief goed bedoel ik dat allekleuren en lijntjes netjes overlopen en niet gepixeld eruit ziet) up te loaden op een homepage. Dit gaat zonder problemen. Echter het resultaat is niet naar behoren. De kwaliteit die de image eerder had is nu ver te zoeken.

Als eerste test was het om ipv een gif een jpg te maken, ook dit had hetzelfde probleem.
Daarna heb ik de afbeelding verkleind/vergroot/verknipt allen met hetzelfde slechte resultaat.

Iemand een idee waar dit door komt?

Vriend Google vind mijn zoekopdrachten blijkbaar niet zo leuk, want hij laat heel veel hits zien, alleen kan ik er heel weinig mee.

Alvast heel erg bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
close....

zat toch iets mis met het verkleinen van de images

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:17:
Vriend Google vind mijn zoekopdrachten blijkbaar niet zo leuk, want hij laat heel veel hits zien, alleen kan ik er heel weinig mee.
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:35:
zat toch iets mis met het verkleinen van de images
Een kleine tip: wanneer je een topic opent, geef dan ook wat extra hints mee. Welke Google opdrachten? Misschien vertelt iemand je dan wel dat je zoekopdrachten veel beter kunnen, en ook hoe. Zonder die informatie kan niemand je dat vertellen want niemand weet wat je hebt geprobeerd (ook wel benoemd als het beruchte "een olifant doodgooien met een gummetje").

Zelfde geldt voor die laatste quote: wat ging er mis? Daar help je weer mensen mee die in de toekomst jouw topic vinden via de zoekfunctie.

Dat zit wel Schnorr.