Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PHP] - Image gallery systeem zonder opmaak

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor een nieuw op te zetten website van een vriend van me, ben ik op zoek naar een simpel systeem om images naar up te loaden. Hier zijn genoeg open source oplossingen voor, bijv. door een CMS als Joomla te gebruiken. Echter, hier is de output altijd afhankelijk van een thema; er komt altijd HTML uit.
Ik ben nu op zoek naar een image gallery, waarbij de uitvoer bijv. in XML is. Bestaat uberhaupt zo'n systeem? Of moet ik een bestaande image gallery gebruiken, en hiervan alleen het administrator-gedeelte gebruiken; en de uitvoer zelf genereren door hiervoor zelf PHP-scripts te maken?
Er zal sowieso gescript moeten worden, da's ook geen enkel probleem, maar ik wil dus het inloggen/uploaden/aanmaken galeries etc. niet zelf doen, de uitvoer (het gemakkelijkst) wil ik nog zelf wel scripten.
De rest van de site hoeft ook geen CMS te worden, het gaat puur om de images, die de vriend van me zelf wil aan kunnen passen. Iemand tips?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier in PRG hebben we het over zélf programmeren/devven/maken/schrijven; topics als "ik zoek dit-en-dat-(zo_goed_als)-kant-en-klaar-script" zijn dan ook niet op hun plek hier ;)

Zie eventueel ook Waar vind ik...? en scriptrequests ;)

Ik snap wel dat je niet te beroerd bent om een stuk zelf te maken, maar dan ben je hier ook van harte welkom met concrete vragen ;) :>

[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 05-05-2008 18:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.