Toon posts:

Dual P3 moederboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hai
ik zoek een goed(koop) dual P3 100 Mhz SECC (slot1) moederboard zonder al te veel poeha
LAN en VGA is mooi maar hoeft niet...
iemand een idee waar ik die (nieuw) kan kopen??

Verwijderd

kijk bij www.Big-Servers.com

of bij www.IBM.com

en zoek op QUAD XEON

voor REAL PoWER

Verwijderd

Topicstarter
misschien heb je het verkeerd begrepen...

ik bedoel GOEDKOOP = NIET DUUR......:?

Verwijderd

bedoel je voor p3's katmai (t/m 600)
Ik heb er 1 te koop (epox)

Verwijderd

Zou anders eens kijken naar de Abit VP6 of MSI 6321 (694D)Laatstgenoemde is er in een hele rits uitvoeringen t/m scsi160 aan boord.

In principe is elk dual-board met via chipset relatief betaalbaar. Hou er wel rekening mee dat een dubble PIII ook een aardige aanslag op je budget doet:)

Edit: tiepvauten

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Crashnet: zowel de VP6 als de MSI zijn Socket 370 planken. En daar werd geloof ik niet om gevraagd :)

Maar als je toch voor socket370 zou moeten gaan... VP6!!!

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Moet er ook een AGP kaart in kunnen? En gaat het om Katmai's of Coppermine's?

Anders heb je voor 495 piek (abgcomputers.nl) een Intel 'NightShade' N440BX met Intel PRO/100+ LAN, 4 DIMM sloten, Ultra Wide SCSI (Symbios Logic Dual Channel) en VGA. Leuk serverbord dacht ik zo.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Nee een AGP hoeft niet Persee ik wil een klein webservertje bouwen en ik heb een GRATIS P3-500 Slot1 kunnen bemachtiggen (van de vrachtwagen afgevallen)
dus als ik nu ergens nog zoon P3-500 kan bemachtigen zou het mooi zijn en nader draai ik een dual mobo met 1 proc voorlopig en wacht ik totdat de P3-500 voor een habbekrats te koop is

Verwijderd

realcoyote
Geplaatst door realcoyote - zondag 18 februari 2001 23:22

--------------------------------------------------------------------------------
misschien heb je het verkeerd begrepen...
ik bedoel GOEDKOOP = NIET DUUR......

Tja het is maar wat je duur vind

:):):):))::):):):):):):)

zeg ik ben ook op zoek naar een P3 500 als je mij die nou verkoopt dan kan je 2 dezelfde kopen en meschien sneller

email ff :)
Pagina: 1