Probleem met wireless

Pagina: 1
Acties:

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-03 22:40
Hallo,

Sinds vorige week heb ik "plotseling" een probleem met mijn wireless LAN. Ik krijg geen overzicht meer van beschikbare draadloze netwerken en het statuslampje / trayicon van mijn Asus laptop blijft op Off staan, ongeacht of ik radio in of uitschakel. Tevens maakt hij geen verbinding met mijn draadloos netwerk thuis, dus het functioneert totaal niet meer.

Echter wanneer ik naar apparaatbeheer ga en het apparaat verwijder (waarna hij zichzelf weer installeert) werkt de wireless verbinding ineens wel weer. Er kan dan gewoon verbinding gemaakt worden met mijn Wlan netwerk en verder geen problemen. Wanneer ik de laptop afsluit begin helaas het zelfde liedje weer, dus het is helaas geen permanente oplossing.

Weet iemand waardoor het kan komen of een richting waarin ik kan zoeken of dingen die ik uit kan proberen? Naar ik weet heb ik niets veranderd in de systeemconfiguratie en ook niet op het gebied van het netwerk.

Gebruikte hard/software:

Asus F3Sv laptop met Intel Pro Wireless 3945ABG wlan. Besturingssysteem is Windows Vista HP. Driverversie (volgens apparaatbeheer) is 11.1.0.86, maar daar lijkt het me niet aan te liggen, aangezien ik met deze driverversie verder geen enkel probleem heb gehad in het verleden.

Alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door NoepZor op 05-05-2008 14:20 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:53
Welk programma gebruik je voor het beheren van je Wireless netwerk? De Intel ProSet Utility? Of de standaard Windows tool?

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-03 22:40
DOOOHHHH 8)7

Laat maar :)
blijkbaar is dat hardwarematige switchje wat anders dan die functietoetsen, daarmee gaat het wireless wel aan. (FN + F2) Stom stom stom :) maar het werkt iig weer. Mag een slotje op

[ Voor 4% gewijzigd door NoepZor op 05-05-2008 14:38 ]

De wijzen komen uit het Oosten!