Notebook beeld is crap behalve als ik druk op het plastic

Pagina: 1
Acties:

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 10:04
Ik heb zaterdag een notebookje gekregen dat niet lief deed, het beeld is namelijk helemaal gaar, behalve als ik rechtsonder op het plastic bij het toetsenbord druk. Voordat ik het ding helemaal uit elkaar ga slopen, wilde ik weten of iemand ervaring heeft met dit soort van wanapparaten (a.k.a Acer, type TravelMate 2310). Ik weet dat Acer total crap is, maar als ik er nou gewoon divxjes op kan kijken ben ik helemaal blij. Gratisch MCE ding :P.
Video van drukken en beeld enzo.

edit: Het heeft met drukken aan de onderkant te maken, dus ik ga zo denk ik toch de onderkant er maar afhalen.

[ Voor 9% gewijzigd door DJFliX op 05-05-2008 10:44 ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lijkt me toch echt een kwestie van strippen en kijken welk onderdeel er bij druk weer voor goed beeld zorgt... Makkelijk te lokaliseren. Alles duid op een los contact.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:16 ]

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 10:04
Hmm... ik twijfel of ik toch maar de hamer erbij moet pakken... Ik probeer toch nog even eerst de schroevendraaier :+

Oh, god.. die lutsers hebben het voor mekaar gekregen om de heatsink aan een kant vast te schroeven, en het andere schroefje is bijna niet vastgeschroefd, maarja, daar kun je niet bij, want er zit plastic omheen... en ze gebruikten het klepje ws als heatsink en vasthouder... geweldig.
"Koelblok" met cirkel om de schroef die niet te draaien is... grrrr...
En dit moet een koelsysteem voorstellen denk ik.

[ Voor 69% gewijzigd door DJFliX op 05-05-2008 10:59 ]

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput