Ik snap er helemaal niets meer van. Bij een klant hebben we een omgeving waar gewerkt wordt op een tweetal terminal servers. Er wordt veel gebruik gemaakt van outlook, deze staat op de Terminal Server geinstalleerd.
Nu heeft een gbruiker last van traag reageren van outlook. En met traag bedoel ik echt traag, het beantwoorden kan soms wel 3 minuten duren, vaoordat hij het venster van beantwoorden daadwerkkelijk te zien krijgt.
Nu heb ik een antal punten gecontroleerd maar daarna loop ik toch echt vast.
- Zijn outlooksessie neemt ongeveer 50 mb in beslag, wat volgens mij makkelijk moet kunnen.
- De Terminal Server heeft nog genoeg cpu en memory vrij
- zijn profielmap verwijderd en opnieuw aangemaakt (hielp dus niet)
- En zojuist heb ik zijn mailbox aan een test account gekoppeld vervolgens open ik zijn inbox en doe ik beantwoorden en het is gewooon goede snelheid, ik krijg direct een reactie.
Ik snap niet meer waar het in kan zitten....
Nu heeft een gbruiker last van traag reageren van outlook. En met traag bedoel ik echt traag, het beantwoorden kan soms wel 3 minuten duren, vaoordat hij het venster van beantwoorden daadwerkkelijk te zien krijgt.
Nu heb ik een antal punten gecontroleerd maar daarna loop ik toch echt vast.
- Zijn outlooksessie neemt ongeveer 50 mb in beslag, wat volgens mij makkelijk moet kunnen.
- De Terminal Server heeft nog genoeg cpu en memory vrij
- zijn profielmap verwijderd en opnieuw aangemaakt (hielp dus niet)
- En zojuist heb ik zijn mailbox aan een test account gekoppeld vervolgens open ik zijn inbox en doe ik beantwoorden en het is gewooon goede snelheid, ik krijg direct een reactie.
Ik snap niet meer waar het in kan zitten....