Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Sinds gisteren heb ik de officiele SP3 geinstalleerd voor Windows XP Pro (engelse versie).

Nu heb ik bij een aantal sites dat popups en mouse-overs (mouse-overs als in als je met je muis ergens over heen gaat dat je info krijgt in een apart venstertje) ineens verschoven zijn naar de linkerbovenhoek van het scherm.

Met name in het spel Ogame valt dit op, aangezien het infovenstertje nu helemaal linksboven staat. Zie plaatje hieronder wat ik bedoel. Ogame spelers weten wel wat ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/patrick888/Overige/bug.png
Dat venstertje staat normaal gesproken in het midden

Ik heb inmiddels het volgende geprobeerd:
- Herinstallatie Java
- Herinstallatie Foxgame
- Geprobeerd in IE (zelfde resultaat)
- Alle instellingen nagelopen in Foxgame (kon niets vinden om dit te verhelpen)
- Kameraad van mij had hetzelfde na installatie SP3, hij heeft SP3 gedeinstalleerd en het probleem is bij hem verholpen.

Dat laatste is voor mij de laatste optie. Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Snowwie op 05-05-2008 00:24 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Niemand?

Aangezien m'n kameraad SP3 heeft gedeinstalleerd en alles bij hem weer werkt zoals het hoort is de oorzaak van dit probleem teruggebracht naar SP3. Welke instelling in SP3 (als SP3 al instellingen heeft) kan er voor zorgen dat popup vensters zoals deze hierboven ineens linksboven worden weergegeven ipv gecentreerd in het midden?

Ik ben er achter gekomen dat de nieuwere versie van Ad-Muncher de oorzaak is, en niet SP3.

[ Voor 13% gewijzigd door Snowwie op 06-05-2008 05:05 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky