Toon posts:

Videokaart Standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een optie dat je de videokaart op standby kan zetten maar de rest van de pc niet?
Als ik snacht aan het downloaden ben staat mn beeldscherm nl uit, maar mn pc is hard bezig. Nu maakt mn videokoeler nogal wat geluid en ik slaap daarnaast.
Nu dacht ik er eerst aan om op mijn videokoeler een schakelaartje te maken zodat deze uit kan, maar mn videokaart wordt dan waarschijnlijk te heet (of niet?). Dus nu wil ik graag mn videokaart op standby maar mn mobo,cpu,hdd e.d. niet.
Kan dat?

config:
Asus P5NSLI
Intel C2D 6300 @ 2 GHz
MSI NX7900 GTO
2GB Ram kingston VR @ 667MHz
Samsung spinpoint (500+250GB) SATA HDD
CoolerMaster IGreen Power 600W

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05 23:41
Dat is niet mogelijk, ik zou de cooler ook niet uitschakelen (geef je zelf al aan) :)
Wat ik zou doen is een Zalman erop zetten die zijn lekker stil.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
wat je kan doen is met rivatuner een lowprofile aan te maken, waarmee je de kaart in 2dmode op een lager fanspeed laat draaien.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Sqorpius schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:00:
wat je kan doen is met rivatuner een lowprofile aan te maken, waarmee je de kaart in 2dmode op een lager fanspeed laat draaien.
Inderdaad een goed idee, of je pakt gewoon speedfan waarbij je snachts even het ventilatortje wat zachter draait. Ook kan je hiermee waarschijnlijk al je andere fans ietwat langzamer laten draaien zodat het een lekker stil dingetje wordt.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:35
1 optie heb je maar.

Koop een VGA cooler.. eventeul met een fancontroller (zalman)
Stel je PC in dat deze het beeld scherm uitschakeld na 10 min

Klaar

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Onzin. De MSI 7900GTO heeft één van de betere stock-coolers, zelf heb ik hem ook op mijn 7900GTX zitten. Ik kan deze zonder moeite gewoon onder gehoorniveau brengen met speedfan. Ook met rivatuner is mij dit ook al gelukt.

Verwijderd

Topicstarter
he mensen allemaal bedankt voor de reply's. ik heb nu een zalman koeler en een fancontroller die ik ga gebruiken. rivatuner bied ook goede resultaten :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 21:39 ]

Pagina: 1