Lanfeest iedereen internet?

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-03 20:44
Ik ga wel is met stel vrienden lanne. Lijkt mij wel handig dat iedereen ook op internet kan via mijn switch. De switch heeft 16 porten. hier een link

http://www.azerty.nl/prod..._ID=140&TAB=specificaties

Ik heb alleen een (internet)netwerk kabel die vanaf mijn router komt en ik in mijn pc doe. Maar dan kan er geen netwerkkabel meer bij omdat mijn mobo maar 1 aansluting heeft. Asus p5k-se. Moet ik die kabel van internet dan in de switch doen om internet te verdelen of is dit niet mogelijk. Want nu kunne we niet eens op internet(msn) als we lanne,
gr
guido

Begrijp je de vraag niet dan hoor ik het wel, vind al moeilijk om uit te leggen

Verwijderd

kabel van de router naar de switch.
En van de switch naar elke pc.

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:23
waarom probeer je het niet uit...*zucht*

Maargoed, inet kabel in je switch werkt hier gewoon.

• Tommasso
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-11-2025
volgens mij kan je gewoon de switch tussen je router en je computer zetten. dan kunnen de andere computers via de switch naar het internet

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

"lanne"? Welke taal is dat? En je hebt het voor elkaar gekregen geen enkele relevante informatie te geven, toch knap.... Anyway, eerst proberen, dan troubleshooten, dan pas topic openen?

Modem > switch > alle 16 PCs. Moet modem wel routeren :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• StormRider
gambieter schreef op zondag 04 mei 2008 @ 23:49:
"lanne"? Welke taal is dat? En je hebt het voor elkaar gekregen geen enkele relevante informatie te geven, toch knap.... Anyway, eerst proberen, dan troubleshooten, dan pas topic openen?

Modem > switch > alle 16 PCs. Moet modem wel routeren :) .
bedankt voor de tips
en ga alsjeblieft met je grote teen spelen ofzo gambieter. Ik doe niks met netwerken en dan krijg ik zon reactie. Ik zet er nog bij als er iets mist zeg het aub effe.
Alle andere mensen hartelijk dank. Ik ga nog effe proberen met me internet kabel erin. Ik vraag het me af maar jullie horen mijn reactie of het nou lukt
gr,
guido

• StormRider
Wat had ik gedaan:
-internet kabel erin enz
-met externe pci met extra netwerkaansluit. me internet vanauit mijn pc verdelen.
-Het stekkertje was op volgens een vriend XD hij gaat er elke dag uit en in en me switcyh pakte hem niet en me pc wel :P
maja gelukt

Jeetje wat vreemd :) Hij doet het. maar kan ik danook met 10 pc's gelijk erop? natuurlijk word het wel sloomer. maja met 4 mb download en 1 mb up kan je wel allemaal op msn en een page openen toch?

gr,
guido

Dit topic mag dicht! :)

[ Voor 41% gewijzigd door StormRider op 05-05-2008 01:02 ]

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:46
Beetje internetten moet wel lukken lijkt me.

Het is echter wel raadzaam in het vervolg wat meer informatie op te zoeken, je vraag is zeker wel 100 keer beantwoord op dit forum.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

StormRider schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:59:
Jeetje wat vreemd :) Hij doet het. maar kan ik danook met 10 pc's gelijk erop? natuurlijk word het wel sloomer. maja met 4 mb download en 1 mb up kan je wel allemaal op msn en een page openen toch?
Ja, waarom zou dat niet kunnen? Zolang je router genoeg IP-adressen kan uitdelen gaat het gewoon werken. En als het langzaam is, dan zullen ze gewoon geduld moeten hebben.

Twee forumtips: gebruik de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-edit mogelijkheid ipv twee keer achter elkaar te posten, en de groeten doen is niet nodig (en ook niet de bedoeling) :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, simpel gevalletje van de faq lezen, daar staat het delen van internet prima uitgelegd.

Verder is het gebruik van enigzins correct nederlands fijner om te lezen, en ten slotte mag je de opmerkingen van gambieter hierboven ook in acht nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.