Weet iemand misschien waar ik een beetje goedkoop aan een Xpress-on cover voor mijn nokia 2310 kan komen?
Meestal staat er bij mij op de markt een kraampje die goedkoop (F15,-) frontjes verkopen.
Kweet niet hoe het bij jouw zit.
Kweet niet hoe het bij jouw zit.
They made me do it.
Nou, bij ons heb je niet zo'n kraampje. Maar 15 piek voor zo'n cover is natuurlijk niet duur. Waar is dat trouwens?
Bij www.comtronics.nl vind je originele Nokia Xpress-On covers voor o.a. de 3210. Deze kosten Fl.39,- per stuk en zijn stukken beter dan die immitatie-rommel die je op andere sites vindt.....:)
Volgens mij post jij overal deze link als het over telefoons gaat...Op maandag 19 februari 2001 01:51 schreef Gash het volgende:
Bij www.comtronics.nl vind je originele Nokia Xpress-On covers voor o.a. de 3210. Deze kosten Fl.39,- per stuk en zijn stukken beter dan die immitatie-rommel die je op andere sites vindt.....:)
Ik zal het inderdaad niet laten, maar jullie moeten toegeven dat wat ik plaats echt wel bruikbaar is....:):):)Op dinsdag 20 februari 2001 17:47 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Volgens mij post jij overal deze link als het over telefoons gaat...
Waar ik kan helpen geef ik ook advies, zonder verdere bijbedoelingen!
Ja hoor ut zal wel ! Das gewoon reclame met de bedoeling dat we daar heen gaan !Op dinsdag 20 februari 2001 20:43 schreef Gash het volgende:
[..]
Ik zal het inderdaad niet laten, maar jullie moeten toegeven dat wat ik plaats echt wel bruikbaar is....:):):)
Waar ik kan helpen geef ik ook advies, zonder verdere bijbedoelingen!
Pagina: 1