Toon posts:

Asus P5L-E Wifi-Ap NVIDIA QUADRO FX 1500 Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem namelijk dat mijn video kaart(NVIDIA QUADRO FX 1500) geen goed contact maakt met mijn moederboard(Asus P5L-E Wifi-AP), een computer winkel constateerde dit en rade aan het board terug te sturen waar op ik deze reactie kreeg:

''vandaag ben ik nog een tijd bezig geweest met uw moederbord.
Conclusie: uw moederbord funktioneert naar behoren.
Zowel met nieuwe processoren als diverse videokaarten.
Mij is onduidelijk wat de "computer speciaalzaak" heeft gedaan en
vind dat u de kosten van EUR 25,00 terug zal moeten vorderen.
''

Dit heb ik voor gelegd aan de computerzaak waar ik het board had laten testen, waar op zij antwoorden:

''Bij ons op de werkbank hebben wij het moederbord in de kast getest, bij het aandrukken van de videokaart hebben wij geen beeld verkregen wanneer wij de
kaart iets los halen zie je dat het rodelampje op het moederbord gaat branden , wanneer je de kaart weer aan duwt gaat die weer uit, waar schijnlijk heeft Digitique het bord los getest. Ook met nieuwe vga kaarten bleef het zelfde probleem, vandaar dat we hebben aan gegeven dat het ook nog aan de poort zelf kan/kon liggen dat kunnen wij niet doormeten. Maar je had weldegelijk een probleem dat had je ook zelf geconstateerd.
Zou ook nog kunnen dat het bord niet goed gemonteerd is in de kast met te hoge afstandsbusjes.
De componenten afzonderlijk zoals hd, geheugen,voeding,processor zijn afzonderlijk getest en goed bevonden tijdens het onderzoek. Voor dit onderzoek in zijn geheel was je ons 25,- verschuldigt, niet alleen voor het moederbord testen.
Heeft Digitque het systeem geassembleerd? Waarschijnlijk als je het moederbord opnieuw monteert krijg je het zelfde probleem . Als hun het bord los testen kan je de kaart ver genoeg door duwen en geeft hij beeld. Maar zegt niet dat de vga poort goed contact maakt met de vga kaart wanneer hij in de kast gemonteerd zit.''

Wat moet ik nu doen? de video kaart ligt nu nog bij de winkel waar ik hem gekocht heb, die wil hem terug sturen... Ik ben echter bang dat die met mijn video kaart weer geen beeld geeft. Mijn kaart is getest in een ander pc en doet het daarin prima..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je ze niet met elkaar laten bellen? Dat lijkt me handiger dan er zelf tussenin te gaan zitten.

Heb je mobo en videokaart bij dezelfde winkel gekocht?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||