Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Data uit grafiek (jpeg of pdg bestand) digitaliseren

Pagina: 1
Acties:

• Knijnevel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:55
Heeft iemand voor mij de naam van een van de freeware programma's, waarmee je data automatisch uit een grafiek (in jpeg plaatje of pdf bijvoorbeeld) kunt lezen en deze vervolgens kunt exporteren en bewereken. Google heeft tot op heden nog geen freeware prog's opgeleverd (weet echter wel dat ze er zijn).

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lijkt me onwaarschijnlijk dat deze gegevens uit een jpg kunnen worden gehaald, daar staan namelijk helemaal geen data in, alleen pixels en kleuren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Marialice
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-12-2023

Marialice

beetje gek en is er trots op

Zie G3data. Klein en simpel, doet wat het moet doen.

"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see."

• Knijnevel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:55
Bedankt voor de tip! G3DATA doet precies wat het moet doen. Heb zelf uiteindelijk nog plot digitizer gevonden, werkt ook maar niet zo lekker als G3DATA. Probleem opgelost.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Knijnevel schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:46:
Bedankt voor de tip! G3DATA doet precies wat het moet doen. Heb zelf uiteindelijk nog plot digitizer gevonden, werkt ook maar niet zo lekker als G3DATA. Probleem opgelost.
I guess I stand corrected :D . Mooi dat het toch kan, heb het opgeslagen voor het geval ik het ooit nodig heb :) .

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 04-05-2008 23:29 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Handig, ik heb een exemplaar bewaard voor mijn collectie. Zijdelings geeft ik deze nog mee: Potrace, welke Bitmaps in vector om kan zetten.
Pagina: 1